no to lipa
nawet te dwie czysto techniczne sprawy nie da rady ?
aero_tg pisze:- ograniczenie zasięgu falangi czujników do kilkunastu systemów, nie jak jest to obecnie niemal całej galaktyki, gdzie topowcy są w stanie śledzić każdą flotę w grze.
aero_tg pisze:- zwiększenie ograniczenia w możliwej dysproporcji punktowej miedzy atakującym i ofiarą do max 5 krotność, aktualnie przekraczając 500k mogą mnie łupić wszyscy.
aero_tg pisze:- rozbudowa samouczka/ tutoriala, o obszerniejsze objaśnienia co do mechanizmów rządzących grą, w obecnym kształcie kierując się samouczkiem można się nauczyć jedynie jak stac się dobrą farmą dla innych. Przykładowo widoczność floty, gdzie logika w tym że flota lecąca z księżyca na księżyc jest niewidoczna, a na planetę tuż obok już nagle ją widać? Jeśli nie jest to nigdzie napisane to trzeba być jasnowidzem aby się tego domyśleć, a wątpie aby ktokolwiek o zdrowych zmysłach przed rozpoczęciem gry wchodził na forum i czytał ję od dechy do dechy pół dnia aby się dowiedzieć o magicznych sztuczkach. Przydałoby się też objaśnienie ekspedycji, z jakim ryzykiem się wiąże i co można zyskać. Objaśnienia budynków również powinny być konkretniejsze (co daje, co przyspiesza i o ile), aktualnie nie wiadomo czy np. rozbudowując laboratorium przyspiesza się badania czy tylko odblokowuje możliwość badania kolejnych technologii.
Black211 pisze:aero_tg, co do twoich propozycji to będę trochę krytyczny i wyjaśnię na szybko czemu jest tak, a nie inaczej:
Black211 pisze:- Można co najwyżej zwiększyć próg z 500k punktów ale zostawić tak jak jest.
andiks pisze:Oczywiste jest że kazdy dostanie złoma to jest ale chodzi o danie wyrównanych szans dla kazdego lepszym rozwiązaniem było stosowanie przedziałów w którym mozesz być atakowany z poza nie ty nie mógłbyś atakować silniejszych i słabszych za wyjątkiem idlerów
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość