Nowi gracze - limity

Nowi gracze - limity

Postautor: Kasjan » 30 paź 2013, 9:35

Cały czas mamy naruszenia regulaminu,
gracze zakładają kilka kont, anty zamieniają na surowce i ściągają wszystko na główne konto,
w związku z tym dzisiaj urodziły się następujące pomysły,
:arrow: dopóki gracz nie osiągnie 100 000 punktów NIE MOŻE zrealizować misji stacjonuj i transport do innych graczy
:arrow: przez siedem dni od rejestracji gracz nie może zostać zaatakowany oraz nie może atakować
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 581
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Nowi gracze - limity

Postautor: sperti » 30 paź 2013, 10:01

jestem za takim rozwiązaniem :)
ogólnie pomysł wypożyczania floty jest kiepski bo od tego jest acs
Awatar użytkownika
sperti
 
Posty: 122
Rejestracja: 04 paź 2012, 23:09

Re: Nowi gracze - limity

Postautor: narutoo » 30 paź 2013, 12:49

pomysl jest dobry :) moim zdaniem jednak limit moglby byc wiekszy, osiagniecie 100k pkt to chwila w zasadzie i wtedy wytrwali recydywisci i tak zlamia regulamin, tak mi sie bynajmniej wydaje.
narutoo
 
Posty: 66
Rejestracja: 30 lip 2013, 9:49

Re: Nowi gracze - limity

Postautor: Kasjan » 30 paź 2013, 12:58

narutoo pisze:pomysl jest dobry :) moim zdaniem jednak limit moglby byc wiekszy, osiagniecie 100k pkt to chwila w zasadzie i wtedy wytrwali recydywisci i tak zlamia regulamin, tak mi sie bynajmniej wydaje.


słucham zatem propozycji :-)
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 581
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Nowi gracze - limity

Postautor: drebot » 30 paź 2013, 12:59

Kasjanie, gł chodzi o to że:

jest niby limit ataków x10 ( słabszy i lepszy gracz ) ale jest to bardzo łatwo obejść.

Otóż, jeden gracz który ma dużo floty stawia planete obok swojego kompana, przesyła mu bardzo szybko duże ilości szybkich statków, a ten który je dostał , zanim dojdzie nowy przelicznik ptk w systemie ora drugiego gracza.

W systemie wygląda to tak : ( poniższe statystyki tylko dla przykładu )

Jeden gracz 1 000 000 000 ptk z czego powiedzmy 250 000 000 ptk to flota
Drugi gracz 20 000 000 ptk z czego 1 000 000 ptk to flota
Oraz trzeci gracz 20 000 000 ptk z czego 8 000 000 to flota.

Wiadomo , gracz nr 1 nie zaatakuje gracza 3 .

Gracz 2 nie zaatakuje gracza 3 , ale gracz 3 może 2 .

Wtedy gracz 2 pisze do gracza 1 "weź mi podeślij flotke na 100 000 000 ptk )

gracz 1 stawia planetke obok gracza 2 ( szybkie przesłanie rzędu 1-2 minuty floty ) wtedy gracz dwa ora gracza 3 zanim system przeliczy na nowo ptk i w taki oto sposób jest obchodzony limit ptk.....

...proste? Proste. I dlatego rozsądnym rozwiązaniem byłoby zabranie opcji przekazywania floty !
drebot
 
Posty: 339
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Nowi gracze - limity

Postautor: Kasjan » 31 paź 2013, 9:49

Z tego powodu chcę właśnie wprowadzić ZAKAZ przekazywania floty i surowców słabym graczom,
mają przecież 500 000 antymaterii na rozruch i dostaną jeszcze 7 dni nietykalności,

a co z resztą graczy? wypowiecie się? ;)


@edit - słusznie drebot, źle napisałem :)
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 581
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Nowi gracze - limity

Postautor: drebot » 31 paź 2013, 10:10

Kasjan pisze:Z tego powodu chcę właśnie wprowadzić ZAKAZ ( chyba tego słowa zabrakło ) przekazywanie floty i surowców słabym graczom,
mają przecież 500 000 antymaterii na rozruch i dostaną jeszcze 7 dni nietykalności,

a co z resztą graczy? wypowiecie się? ;)
drebot
 
Posty: 339
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Nowi gracze - limity

Postautor: drebot » 31 paź 2013, 10:19

Ale odnośnie mojego postu, który został napisany wczoraj.

Najlepiej byłoby wprowadzić limit przekazywania i otrzymywania floty. Na przykład można by było przekazywać i otrzymywać flote raz na tydzień.

Gdzie przekazanie i otrzymanie floty traktować jaką jedną akcję.
Czyli:
ktoś kto przekazał flote nie może jej przekazywać i otrzymywać przez tydzień.
Identyczna sprawa tyczyłaby się osoby, która otrzymała flote. Nie mogłaby jej otrzymać ani przekazać też przez tydzień.

Kwestia tyczy się jakiejkolwiek floty ( nawet jednej sondy szpiegowskiej ).


PS. proszę nie brać pod uwagę ataku sondą szpiegowską w celu utworzenia PZ jako standardowej akcji ataku ( wiadomo limit jest odgórnie ustalony na 10 )
drebot
 
Posty: 339
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Nowi gracze - limity

Postautor: Bzyk » 31 paź 2013, 13:31

Jestem za, limit na surowce może zostać taki, jaki jest proponowany czyli 100 000. Limit na pożyczanie floty, czyli misja stacjonuj, przynajmniej do 1 000 000 pkt. Natomiast dla graczy, którzy przekroczyli 500 000 000 pkt., zniesienie ochrony punktów aby atakować gracza x10 silniejszego lub słabszego. Wiąże się to oczywiście z wprowadzeniem odpowiednich zmian w regulaminie.
Awatar użytkownika
Bzyk
 
Posty: 159
Rejestracja: 20 sie 2012, 8:18

Re: Nowi gracze - limity

Postautor: narutoo » 31 paź 2013, 18:53

Bzyk pisze:Jestem za, limit na surowce może zostać taki, jaki jest proponowany czyli 100 000. Limit na pożyczanie floty, czyli misja stacjonuj, przynajmniej do 1 000 000 pkt. Natomiast dla graczy, którzy przekroczyli 500 000 000 pkt., zniesienie ochrony punktów aby atakować gracza x10 silniejszego lub słabszego. Wiąże się to oczywiście z wprowadzeniem odpowiednich zmian w regulaminie.



podpisuje sie pod tym rekoma i nogami :) chociaz limit na transport miedzy nowymi graczami dopiero od 1kk pkt zeby nie bylo tak latwo zlamac ten pkt regulaminu :)
narutoo
 
Posty: 66
Rejestracja: 30 lip 2013, 9:49


Wróć do Propozycje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron