Dziękuję CHud za posta, już piszę.
Ad.1 To było do przewidzenia, po wzroście kosztów pewnych statków i obrony.
Ad.2 Spokojnie, jak pisałem, w tym tygodniu postaramy się ogarnąć kwestię szybkich dział tak we flocie jak i obronie
Ad.3 Silos zostanie rozbudowany by można było magazynować większe ilości rakiet ( w zamiarach x100 )
Ad.4 Można
Ad.5 Tak, była planowana od samego początku. Ciężki bombowiec jednak będzie miał większą ilość szybkich dział przeciw obronie
Ad.6 Poprawi się to w kolejnym upku, a co do pojemności ładunkowej, hmmmm można się nad tym zastanowić. Ile proponujesz ?
Ad.7 Poprawka w kolejnym upku
Ad.8 Poprawki w kolejnym upku
Ad.9 Poprawka w kolejnym upku
Ad.10 Na chwilę obecną skupiamy się na optymalizacji gry ( zabiegi kosmetyczne na samym końcu )
Ad.11 Czy ważne są punkty, czy dobra zabawa ? ( zapewne chodzi też o moje punkty, niebawem z nich spadnę )
Ad.12 Mamy kogoś takiego jak handlarz surowcami, który jest bardzo tani. To raz, a dwa w teleportach trzeba pisać ręcznie ilośc flot ( przy kliku "max" pojawia się
ilość "4.777" i niestety system nie jest wstanie odczytać "kropki"
Tak symulator walk zawiera poprawki.