Mam jeszcze trzeci pomysł urozmaicający - ale to już wymaga dużo pracy przy kodzie pewnie,
ale można zapisać "na potem" jak kiedyś napłynie więcej graczy i potrzebne będą kolejne nowości.
- mianowicie: w przestrzeni kosmicznej latają sobie meteoryty które rzadko bo rzadko,
ale czasem mogą z dużą siłą uderzyć w jakiś budynek powodując
1. konieczność jego odbudowy
a) od jakiegoś lvl
b) od zera (wersja drastyczna )
2. konieczność naprawy - budynek zachowuje level ale ma uszkodzoną funkcję - trzeba wysłać do naprawy np. roboty czy nanity
i tutaj doskonale sprawdzają się odpowiednie fabryki - za jakiś niski koszt trzeba wysłać wyżej wymienione do naprawy
i tutaj a) wydobycie siada częściowo, np. produkcja na pół gwizdka
b) dany budynek staje kompletnie, non-operational
Albo wysiada dana elektrownia i trzeba szybko przywrócić prąd do kopalni.
I koszty naprawy niższe niż postawienia nowego budynku..
A może dać tak żeby czasem bardziej opłacalne było zburzyć i postawić od nowa
Trzeba by rozpatrzeć sprawę losowości, czy ma uderzać każdego gracza sprawiedliwie
czy kompletnie nieprzewidywalnie..
Taka idea mi się narodziła, co o tym myślicie?