Wracając do tematu ochrony graczy to jestem zdania aby była ochrona słabszych graczy do poziomu 500 000 pkt, wziąłem średnia z proponowanych czyli przedział 400 000 a 600 000 pkt. A po wyżej jej brak. Pozostaje tylko sprawa zainwestowanej anty w punkty ale to już kwestia do rozpatrzenia dla Admina. W przypadku wojny miedzy sojuszami, powinna być możliwość jej akceptacji lub odrzucenia przez sojusz wyzywany. W przypadku przystąpienia obu sojuszy do wojny nie powinno być żadnych limitów co do punktów i ilości ataków, powiadomienia sms również powinny zostać. Gracze sojuszy partycypujących w działaniach wojennych powinni mieć możliwość wyboru czy chcą brać w nich udział czy nie. W tym celu można by zrobić powiedzmy listę graczy którzy sami z własnej woli by przystąpili do wojny, jeśli istnieje realna możliwość stworzenia czegoś takiego w grze. Gracze, którzy zdecydują się nie brać udziału wówczas nie bedą na tej licie lub muszą opuścić dany sojusz na okres wojny i nie pomagać w żaden sposób graczom uczestniczącym w wojnie, czy to przez budowanie floty,przechowywanie surowców lub floty, szpiegowanie czy przez wszystkie inne czynności mające na celu pomoc sojusznikom. Jeśli jednak taki gracz by złamał te reguły wówczas automatycznie przystąpi do wojny a pomoc którą oferował była by anulowana. Jeśli była by to flota tzn budowana na wzmocnienie sojuszu to może ilość która została przekazana była by zamrożona na okres wojny, również nie wiem czy są takie możliwości w grze.
O działaniach wojennych sojusz powinien być powiadomiony min 24 h przed jej rozpoczęciem, tak jak jest teraz. Okres wojny proponuje przyjąć 7 dni tj. 168 h. Po tym czasie zostanie ona zakończona i zostaną podliczone punkty za zniszczoną flotę i zebraną surke i złom. Następnie zostanie ogłoszony zwycięzca oraz przyznana nagroda dla zwycięskiego sojuszu, w postaci antymaterii lub surowców. Okres przerwy między wojnami to min 5 dni, czyli 120 h.
Co myślicie o takich zmianach?
Czekam na opinie
