Ochrona nowych graczy

Re: Ochrona nowych graczy

Postautor: Kapitan Bomba » 29 paź 2012, 7:41

To co z tym tematem?? jak na razie nie ma żadnego głosu sprzeciwu, a jednak nic się z tym nie dzieje dalej...
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Ochrona nowych graczy

Postautor: Kasjan » 29 paź 2012, 9:12

ustawienia zmienione, zobacz na ile coś się zmieniło (mnożnik 10)
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Ochrona nowych graczy

Postautor: Black211 » 29 paź 2012, 12:18

Zmieniło mu się że może jedną osobę więcej atakować :D
Przy takich rozbieżnościach punktowych to nie wiele się zmienia dla tych z TOP 20. dla mnie jest to 14 dodatkowych osób i to z dołu licząc, od góry nie ma zmiany czy x7 czy x10.
Programmers never die,
They just go offline.
Awatar użytkownika
Black211
 
Posty: 120
Rejestracja: 04 paź 2012, 14:01

Re: Ochrona nowych graczy

Postautor: Kapitan Bomba » 29 paź 2012, 17:52

otóż to. rozbieżności są ogromne, a graczy niewielu więc ciężko dostrzec jakieś zmiany
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Ochrona nowych graczy

Postautor: ARKAN » 07 lis 2012, 23:13

moze lepiej ustawic tak by pierwsza dwudziestka lub trzydziestka mogla sie cierac bez przeszkod...?
Awatar użytkownika
ARKAN
 
Posty: 109
Rejestracja: 29 cze 2012, 2:05

Re: Ochrona nowych graczy

Postautor: halls123 » 08 lis 2012, 2:39

Ja proponuje zeby ochrona gracza trwala do 1k punktow a pozniej zeby nie bylo juz ograniczen punktowych.Wtedy kazdy mialby mozliwosc latania na kazdego.Jest tutaj dwoch graczy ktorzy tak sie boja dostac zloma ze inwestuja antymaterie w badania i magazyny zeby zapewnic sobie ochrone.Dla mnie to tchorze.
halls123
 
Posty: 205
Rejestracja: 14 sie 2012, 12:44

Re: Ochrona nowych graczy

Postautor: sperti » 08 lis 2012, 2:43

Dokładnie na szczycie różnice w punktach to tylko zasobność portfela jeżeli chodzi o punkty a sam poziom jest powiedzmy wyrównany tak więc z wielką chęcią odebrania wszystkiego wszystkim tym których nie mogę prawym sierpowym zahaczyć , chciałbym aby w pierwszej 20 nie było ochrony ewentualnie od 1 mln punktów w górę totalna samowolka. :twisted:
Awatar użytkownika
sperti
 
Posty: 122
Rejestracja: 04 paź 2012, 23:09

Re: Ochrona nowych graczy

Postautor: Kapitan Bomba » 08 lis 2012, 2:45

Dla mnie taka strategia jest bez sensu, bo sami sobie ograniczają zabawę, ale najgorsze jest to, że ograniczają zabawę również innym graczom. Może Zrobisz nowy pakiet i za 10 kk anty gracze będą mogli sobie kupić własne uni, na którym będą mogli grać sami?? Proponowałem to już dawno i zaproponuję jeszcze raz 1kk pkt i koniec ochrony!!
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Ochrona nowych graczy

Postautor: sperti » 08 lis 2012, 21:55

Jaka decyzja ze strony Szeryfa ?? Albo coś robimy z tym albo nie i zamykamy temat, wszyscy są za nie widzę powodów aby przeciągać temat. Znosimy ochrone według wcześniejszych ustaleń i bawimy się dalej.
Awatar użytkownika
sperti
 
Posty: 122
Rejestracja: 04 paź 2012, 23:09

Re: Ochrona nowych graczy

Postautor: Kasjan » 09 lis 2012, 15:44

podnieśliśmy mnożnik,
zobaczcie teraz ;)
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

PoprzedniaNastępna

Wróć do Propozycje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron