autor: Black211 » 29 mar 2014, 23:11
A ja bym poszedł w inną stronę. Mianowicie wykorzystać można by było ilość wygranych walk i na podstawię tego określić widełki do ataku na danego gracza, np:
0-100 wygranych walk x2
101-200 wygranych walk x3
201-300 wygranych walk x4
301-400 wygranych walk x5
401-500 wygranych walk x6
501-600 wygranych walk x7
601-700 wygranych walk x8
701-800 wygranych walk x9
801-900 wygranych walk x10
Oczywiście pod uwagę by musiały być brane wygrane walki atakującego i atakowanego i z tego wybierana najmniejsza wartość.
Pomysł dawałby możliwość wykorzystania już istniejącej statystyki i dawałby ochronę graczom co wolą grać eko lub wolą tworzyć bunkier. A ci co wolą farmić to by musieli się liczyć z tym, że zwiększają swoje widełki i mogą zostać zaatakowani przez silniejszych.
Ewentualnie na podstawie poziomu jaki ma dany gracz (w podglądzie statystyka) można by określić w jakich widełkach się mieści gracz co by dawało równe rozmieszczenie punktów dla graczy grających eko, stawiających bunkier czy też dla flociarzy.
Obydwie opcje dają podobne możliwości regulacji przedziałów ataku i tylko w php trzeba by nanieść aby blokował słabych i silnych graczy tak jak powinien a nie jak obecnie są rozbieżności i trzeba zwracać uwagę na to kogo się atakuję aby nie przekroczyć widełek.
Programmers never die,
They just go offline.