Jak w temacie. Napisałem dawno temu skrypt do GW zmieniający trochę wyświetlane strony. Dodam że skrypt nie pomaga graczowi w klikaniu transporcie czy co tam byście sobie zamarzyli. Ma w prosty sposób ukryć co nie potrzebne i dodać info które przydaje się przy FS'ach.
1) Po kolei:
- Zmiana na Uni2 (Uni1 i Uni3 raczej nie skorzystają chaba że usuną 46 i 47 linijkę kodu lub prze edytują 47 linijkę kodu)
- Czyszczenie pola Login
- Czyszczenie pola Password
- Pokazywanie paska planet po najechanu i ukrywanie po zjechaniu z niego
- pokazywanie i ukrywanie News'ów za pomocą linków (Pokaż / Ukryj) w zakladce overview
- Pokazywanie daty i godziny dotarcia floty do wyznaczonego miejsca (zakladka overview)
- Chowanie obrazów w zakladce surowce, handlarz, antymateria, komandor i bonusy
- Chowanie obrazów w zakladce flota, stocznia, obrona, badania, sojusz i wiadomosci
- Pokazywanie daty i godziny dotarcia i powrotu flloty w czasie wyboru celu podróży (zakladka fleet1)
- Poprawianie przycisku max w teleporterze (brak kropki powyżej 1k jednostek)
2) Jak to włączyć:
2.1)Dla Mozilli Firefox
- Trzeba pobrać dodatek do skryptów Greasemonkey
- Po zainstalowaniu w prawym górnym rogu pojawi się ikona małpki, trzeba kliknąć obok na strzałkę i wybrać "Nowy skrypt..."
- Wpisujemy w pola nazwa i lokalizacja "GW_script", potwierdzamy przyciskiem OK (otworzy się edytor skryptu)
- Usuwany wszystko co jest w edytorze
- Kopiujemy całą zawartość pliku "GW_script.txt" i próbujemy wkleić do edytora (próbujemy bo wyskoczy ostrzeżenie)
- Wpisujemy słowa "zezwalaj na wklejanie" w edytorze, ostrzeżenie zniknie, usuwamy wszystko i wklejamy zawartość pliku "GW_script.txt"
- Zapisujemy i gotowe (nie wrzucam pliku do repozytorium bo nie mam zamiaru go tam udostępniać )
2.2) Dla Chrome (troche prościej)
- Trzeba pobrać dodatek do skryptów Tampermonkey
- Po zainstalowaniu w prawym górnym rogu pojawi się czarna kwadratowa ikona z dwoma białymi kułkami, klikamy i wybieramy "Dodaj nowy skrypt..."
- W edytorze usuwamy wszystko i wklejamy zawartość pliku "GW_script.txt"
- Zapisujemy i gotowe
2.3) Dla Opera (nie testowałem i nie wiem jak działa)
- Daję linka do ViolentMonkey reszta do testowania we własnym zakresie
2.4) Dla Safari (nie testowałem i nie wiem jak działa)
- Daję linka do NinjaKit reszta do testowania we własnym zakresie
3) Podsumowanie:
- W załączniku jest plik "GW_script.zip", pobrać i rozpakować, tam będzie docelowy plik "GW_script.txt"
- Skrypt pisałem tylko w JavaScript (nie korzystałem z jQuery czy innych bibliotek do JS bo nie widziałem takiej potrzeby)
- Nie wrzucam pliku do repozytorium bo nie mam zamiaru go tam udostępniać, od tego mam forum GW.
Mam nadzieję że się komuś przyda (i Kasjan nie zbanuje mnie za grzebanie przy grze po stronie klienta )