Zmiany od 28.10.2014

Zmiany od 28.10.2014

Postautor: Kasjan » 25 paź 2014, 20:44

Z dniem 28.10.2014 wprowadzamy następujące zmiany:

- Oficer Magazynier obecnie powiększa pojemność floty o 20%, po zmianie będzie zwiększał pojemność floty o 35% oraz pojemność hangaru o 1000% (10x) [wszystkie uni]
- Wprowadzony zostanie nowy silnik walk, starcia nie będą już tak bardzo nieprzewidywalne i zawsze będzie zostawał dreszczyk niepewności [wszystkie uni]
- Prędkość gry ogólna zostanie zwiększona z 8 do 30 natomiast floty zmniejszona z 1 do 0.25 [tylko u2]

edit:
- Prędkość wydobycia zostanie zwiększona z 16 na 25 [tylko u2] ;-)

edit: [26.10.2014]
- w związku z tym ze nowy silnik walk spowoduje zróżnicowanie i zakończy monopol na posiadanie masowych ilości kilku statków zostaną wprowadzone zmiany w parametrach następujących jednostek:
Ciężki Bombowiec, Ciężki Niszczyciel, Mega-Niszczyciel, Frachtowiec, Mega-Recykler, Działo Grawitonowe
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 578
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Zmiany od 28.10.2014

Postautor: drebot » 25 paź 2014, 20:51

Bardzo mnie to cieszy :) Wszystko jest ok, ale jakby szanowny Kasjan podniósł też adekwatnie do zwiększonej prędkości gry prędkość wydobycia i wtedy będzie wszystko cacy :)
drebot
 
Posty: 338
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Zmiany od 28.10.2014

Postautor: OBCY » 25 paź 2014, 21:01

mam pytanie co do tego: - Prędkość gry ogólna zostanie zwiększona z 8 do 30

czyli co tak naprawdę to przyspieszy ? prędkość budowania budynków, floty, badań ? bo nie rozumiem tego do końca :(
OBCY
 
Posty: 9
Rejestracja: 19 paź 2014, 23:21

Re: Zmiany od 28.10.2014

Postautor: Kasjan » 25 paź 2014, 21:02

OBCY pisze:mam pytanie co do tego: - Prędkość gry ogólna zostanie zwiększona z 8 do 30

czyli co tak naprawdę to przyspieszy ? prędkość budowania budynków, floty, badań ? bo nie rozumiem tego do końca :(


budowanie i badania :)
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 578
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Zmiany od 28.10.2014

Postautor: OBCY » 25 paź 2014, 21:06

aha :D no to super :) chodź moim zdaniem i tak szybko sie wszystko buduje :D ale super :)

głównie to mnie ciesz zmniejszenie prędkości floty :)

a tak z innej beczki: na grze ktoś przegląda Ticket-ID ?:)
OBCY
 
Posty: 9
Rejestracja: 19 paź 2014, 23:21

Re: Zmiany od 28.10.2014

Postautor: Kasjan » 25 paź 2014, 21:11

OBCY pisze:a tak z innej beczki: na grze ktoś przegląda Ticket-ID ?:)

przegląda, dojdziemy i do Twojego tematu, obecnie realizujemy kilka poprawek :)
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 578
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Zmiany od 28.10.2014

Postautor: CHud » 27 paź 2014, 9:57

edit: [26.10.2014]
- w związku z tym ze nowy silnik walk spowoduje zróżnicowanie i zakończy monopol na posiadanie masowych ilości kilku statków zostaną wprowadzone zmiany w parametrach następujących jednostek:
Ciężki Bombowiec, Ciężki Niszczyciel, Mega-Niszczyciel, Frachtowiec, Mega-Recykler, Pancernik, Działo Grawitonowe


Mam pytanie a propos tego fragmentu - można uchylić rąbka tajemnicy? :)
Przy okazji chciałbym dopytać, czy będzie ruszany avatar lub orbitalna platforma (0 szybkich dział) i czy poprawiony zostanie przy okazji bug z niemożliwością rozwalenia 1 szt. czegokolwiek w obronie?

Poza tym zmiany cieszą :)

pozdrawiam
CHud
 
Posty: 7
Rejestracja: 13 paź 2014, 21:25

Re: Zmiany od 28.10.2014

Postautor: Kasjan » 28 paź 2014, 1:37

Zmiany wprowadzone,
prędkość floty: 0.25 (wg. przelicznika ogame x5)

Ciężki Bombowiec
M: 250 000 K: 350 000 D: 50 000 N: 50 000
M: 250 000 K: 350 000 D: 50 000 N: 80 000
Zużycie paliwa 250 => 1 200

Ciężki Niszczyciel
M: 250 000 K: 150 000 D: 70 000 N: 50 000
M: 500 000 K: 300 000 D: 200 000 N: 500 000
Zużycie paliwa 400 => 1 200
Prędkość 10 000 => 2 500
Przestrzeń ładunkowa 300 000 => 5 000

Mega Niszczyciel
M: 8 000 000 K: 2 000 000 D: 1 500 000 N: 100 000
M: 16 000 000 K: 4 000 000 D: 3 000 000 N: 10 000 000
Przestrzeń ładunkowa 15 000 000 => 25 000
Zużycie paliwa 250 => 1 500

Frachtowiec
M: 35 000 K: 20 000 D: 1 500 N: 40 000
M: 350 000 K: 200 000 D: 15 000 N: 400 000
Prędkość 6 000 => 3 750

Działo Grawitonowe
M: 15 000 000 K: 15 000 000
M: 15 000 000 K: 15 000 000 D: 2 000 000 N: 2 000 000

Mega Recykler
Prędkość 7 500 => 1 000


korekta spowoduje że "wilcze stado" MN lub kilka Avatarów nie będą już mogły bezkarnie się poruszać po galaktyce,
zwiększy szanse i sens istnienia słabszych jednostek, dzięki czemu aby długotrwale mieć przewagę militarną trzeba będzie mieć różnorodną flotę,

wkrótce aktualizacje szybkich dział... ;-)
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 578
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Zmiany od 28.10.2014

Postautor: drebot » 28 paź 2014, 10:50

Ważne:

Zmiana PZ z 20 na 40 procent
Zmiana autoreperacji obrony z przedziału 65-80 procent na 40-60 procent. Co zniwelowało pozostawanie jednych niezniszczalnych sztuk obrony na rzecz 50cio procentowej szansy zostania lub nie.
Podniesiono jeszcze siłę ataku pancernika z 500 na 1200, jednocześnie zmniejszając osłony z 8000 na 1000 ( czym został usunięty bug nierozstrzygniętych walk między flotami złożony tylko z pancerników )
Dlaczego zostały wprowadzone zmiany w ilości surowców, prędkości i zużycia deuteru ? By zbalansować grę. Nie może byś tak, by statki bojowe ( duże ) były szybsze od małych jednostek cywilnych.

Priorytetem teraz jest zbalansowanie szybkich dział w statkach i obronie. Chcemy by sens był latania flot złożonych z różnych statków. Równać to będzie się z tym, że do łask wrócą podstawowe jednostki bojowe ( krążowniki. okręty wojenny, myśliwce, bombowce )

W niektórych statkach zmniejszona została przestrzeń ładunkowa ( ciężki niszczyciel, mega niszczyciel i ciężki bombowiec ). Nie mogą one być alternatywą dla transporterów cywilnych.


Edit :

Zwiększone koszty Mega Niszczyciela spowodowane tym, że jest on zdecydowanie lepszym statkiem od Gwiazd Śmierci a był za tani w porównaniu do nich ( braliśmy też pod uwagę, a nawet w szczególności liczbę szybkich dział które on posiada ).
Pozdrawiam, Drebot.
drebot
 
Posty: 338
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Zmiany od 28.10.2014

Postautor: CHud » 28 paź 2014, 11:49

Witam

Wydaje się, że idziemy w dobrym kierunku. Natomiast żeby nieco zburzyć sielankę:
1. Przeliczniki punktowe oszalały ;)
2. Obrona imho dziaduje teraz jeszcze bardziej. Działo grawitonowe podrożało - jeśli w 2 aktualizacji nie dostanie szybkich dział to zupełnie straci sens. Platforma orbitalna bez szybkich dział też jest dla mnie niezrozumiała
3. Co z rozmontowywaniem obrony tradycyjnymi metodami (rakiety)?? Będzie jakaś opcja na rakiety zdolne rozwalić największe jednostki?
4. Nie wiem czy zostało poprawione coś co zauważyłem niedawno - różna prędkość loty mega-recyklera w zależności od wybranej misji (na zbiórkę złomu latał znacznie wolniej)?? Dodatkowo czy nie można mu jak frachtowcowi dodać jakiś minimalny dmg zamiast 1??
5. Czy planowana była tak gigantyczna dysproporcja między prędkościami bombowców?? Analogicznie zobaczcie różnicę między niszczycielem, ciężkim niszczycielem i mega-niszczycielem
6. Avatar - Szybkie działa przeciw 60 - o co kaman??? Czy jemu też nie powinno się nieco przyciąć pojemności ładunkowej?
7. Mega-niszczyciel - Szybkie działa przeciw 40 - o co kaman???
8. Pancernik (jak i kilka innych jednostek) ma zdublowane wyświetlanie inf.:
Szybkie działa od Niszczyciel 2
Szybkie działa od Gwiazda śmierci 15
Szybkie działa od Mega-Niszczyciel 15
Szybkie działa od Avatar 15
Szybkie działa od Ciężki niszczyciel 2
Szybkie działa od Niszczyciel 2
Szybkie działa od Gwiazda śmierci 15
Szybkie działa od Mega-Niszczyciel 15
Szybkie działa od Avatar 15
Szybkie działa od Ciężki niszczyciel 2
9. GŚ jak na swoją cenę ma moim zdaniem zbyt dużo szybkich dział od innych jednostek
10. Poprawione jednostki powinny dostać poprawione opisy (CN nie jest szybszy od wysłużonego niszczyciela)
11. Z perspektywy działania gry - wydaje się, że to naprawdę są zmiany w dobrą stronę. Z perspektywy zwyczajnie ludzkiej - zwiększająca się dysproporcja cenowa i punktowa po przeliczeniu tylko sprawia, że dystans pomiędzy graczami się zwiększa. Na to jest jakiś pomysł?
12. A i bardzo ważna uwaga związana ze zmianą w zużyciu deuteru - kiedy zostaną poprawione bugi teleportów???? Bez tego teraz poruszanie się flotą przyprawia o bankructwo!! Że już nie wspomnę o kosztach FS-ów przy mało zamieszkanych układach. Nie wiem czy to zostało zbalansowane.

Mam nadzieję, że symulator walk zawiera poprawki - pobawię się nim nieco później. Warto też przeliczyć to wszystko mając na uwadze ceny jednostek.

Pozdrawiam
CHud
 
Posty: 7
Rejestracja: 13 paź 2014, 21:25

Następna

Wróć do Ogłoszenia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron