autor: Kasjan » 10 kwie 2014, 16:37
po pierwsze wielkie podziękowanie i uznanie dla stałych bywalców za ciągłe sugestię i dyskusję która tak na prawdę wyciąga nowe tematy na które trzeba zwrócić uwagę,
uznanie dla Black211 który dwoi się i troi nad systemem zasad ataków,
bierzemy pod uwagę wszystkie propozycje modyfikacji, jednak tak zaawansowane zmiany mające bezpośredni wpływ na 'równowagę we wszechświecie' (super zabrzmiało) trzeba najpierw wystawić na możliwie jak najbardziej szkodliwe działanie
mam tutaj na myśli że musimy je poddać dyskusjom, rygorystycznym testom i symulacjom (i to uczynił Black211 w xls), wielu pomyśli "dlaczego" (i ciśnie przyśpieszenie zmian) - właśnie dlatego że ma to olbrzymi wpływ, wręcz kluczowy, na rozgrywkę... jeden błąd i z powoli powiększającej się grupy graczy połowa odpadnie bo uzna zasady za niesprawiedliwe
obecny przelicznik dla słabszych graczy nie jest aż tak tragiczny, jednak cały czas główkujemy jak to zorganizować
pamiętajcie że poza ogólnymi zasadami i przelicznikiem trzeba brać pod uwagę skrypt gry który generuje obciążenie serwera - nie możemy przesadzić ze złożonością bo będzie się wszystko mulić
fakt, trochę zwlekamy z tym ale tylko że ciągle zwracacie uwagę na nowe aspekty zmian które my przeoczymy, niby jest to prosta punktacja a jednak jest to trochę skomplikowane
a teraz odnośnie wygrane:przegrane - jeśli mam 1 000 000 pkt i 2 walki wygrałem 1 przegrałem
ktoś ma 10 000 000 pkt i też 2 walki wygrał 1 przegrał
ja mam max niszczyciela
ktoś ma już avatara i buduje już meganiszczarki
robi nam się trochę "niesprawiedliwie"