Strona 1 z 1

Skrypty do GW

Post: 15 gru 2014, 14:22
autor: Black211
Jak w temacie. Napisałem dawno temu skrypt do GW zmieniający trochę wyświetlane strony. Dodam że skrypt nie pomaga graczowi w klikaniu transporcie czy co tam byście sobie zamarzyli. Ma w prosty sposób ukryć co nie potrzebne i dodać info które przydaje się przy FS'ach.

1) Po kolei:
- Zmiana na Uni2 (Uni1 i Uni3 raczej nie skorzystają chaba że usuną 46 i 47 linijkę kodu lub prze edytują 47 linijkę kodu)
- Czyszczenie pola Login
- Czyszczenie pola Password
- Pokazywanie paska planet po najechanu i ukrywanie po zjechaniu z niego
- pokazywanie i ukrywanie News'ów za pomocą linków (Pokaż / Ukryj) w zakladce overview
- Pokazywanie daty i godziny dotarcia floty do wyznaczonego miejsca (zakladka overview)
- Chowanie obrazów w zakladce surowce, handlarz, antymateria, komandor i bonusy
- Chowanie obrazów w zakladce flota, stocznia, obrona, badania, sojusz i wiadomosci
- Pokazywanie daty i godziny dotarcia i powrotu flloty w czasie wyboru celu podróży (zakladka fleet1)
- Poprawianie przycisku max w teleporterze (brak kropki powyżej 1k jednostek)

2) Jak to włączyć:
2.1)Dla Mozilli Firefox
- Trzeba pobrać dodatek do skryptów Greasemonkey
- Po zainstalowaniu w prawym górnym rogu pojawi się ikona małpki, trzeba kliknąć obok na strzałkę i wybrać "Nowy skrypt..."
- Wpisujemy w pola nazwa i lokalizacja "GW_script", potwierdzamy przyciskiem OK (otworzy się edytor skryptu)
- Usuwany wszystko co jest w edytorze
- Kopiujemy całą zawartość pliku "GW_script.txt" i próbujemy wkleić do edytora (próbujemy bo wyskoczy ostrzeżenie)
- Wpisujemy słowa "zezwalaj na wklejanie" w edytorze, ostrzeżenie zniknie, usuwamy wszystko i wklejamy zawartość pliku "GW_script.txt"
- Zapisujemy i gotowe (nie wrzucam pliku do repozytorium bo nie mam zamiaru go tam udostępniać )

2.2) Dla Chrome (troche prościej)
- Trzeba pobrać dodatek do skryptów Tampermonkey
- Po zainstalowaniu w prawym górnym rogu pojawi się czarna kwadratowa ikona z dwoma białymi kułkami, klikamy i wybieramy "Dodaj nowy skrypt..."
- W edytorze usuwamy wszystko i wklejamy zawartość pliku "GW_script.txt"
- Zapisujemy i gotowe

2.3) Dla Opera (nie testowałem i nie wiem jak działa)
- Daję linka do ViolentMonkey reszta do testowania we własnym zakresie

2.4) Dla Safari (nie testowałem i nie wiem jak działa)
- Daję linka do NinjaKit reszta do testowania we własnym zakresie

3) Podsumowanie:
- W załączniku jest plik "GW_script.zip", pobrać i rozpakować, tam będzie docelowy plik "GW_script.txt"
- Skrypt pisałem tylko w JavaScript (nie korzystałem z jQuery czy innych bibliotek do JS bo nie widziałem takiej potrzeby)
- Nie wrzucam pliku do repozytorium bo nie mam zamiaru go tam udostępniać, od tego mam forum GW.

Mam nadzieję że się komuś przyda (i Kasjan nie zbanuje mnie za grzebanie przy grze po stronie klienta :D )

Re: Skrypty do GW

Post: 19 gru 2014, 10:09
autor: Black211
Chat w podglądzie
W załączniku skrypt aby móc pisać na chacie będąc na poglądzie.
Jest to pierwsza z wersji, w planach mam zamiar dodać przyciski BBcode tak aby w pełni dział chat w podglądzie.

Wersja powinna być zgodna z Mozilla Firefox i Chrome (reszty nie mam jak sprawdzić).

W razie problemów piszcie, pomogę jak będę umiał.

EDIT
Podmieniłem plik ze względu na brak odświeżania w poprzedniej wersji.

Re: Skrypty do GW

Post: 19 sty 2016, 12:42
autor: Black211
Poprawiłem stary już nie aktualny skrypt "GW_script.zip" z 1 posta
Instalacja tak samo jak w 1 poście ewentualnie przez edycję starego skryptu

Zmiany:
- Zmiana na Uni2 (Uni1 i Uni3 raczej nie skorzystają chaba że usuną 46 i 47 linijkę kodu lub prze edytują 47 linijkę kodu) Nie aktualne
- Czyszczenie pola Login Nie aktualne
- Czyszczenie pola Password Nie aktualne
- Dodaje ekspedycje i boczny pasek przewijania dla planet (jeśli potrzebne) w czasie wyboru celu podróży
- Parę drobniejszych zmian estetycznych skryptu

Propozycję:
Jeśli macie jakieś pomysły na rozwój skryptu piszcie śmiało

W załączniku nowy plik "GW_script.user.txt.zip" (wersja 0.9.2)

PS: Pozdrowienia dla gracza który poprosił o poprawienie skryptu

Re: Skrypty do GW

Post: 19 sty 2016, 18:51
autor: Azemir
Działa fajnie :P

Powinienes dostac z 1 mln antymaterii za prace na rzecz gry :D

Re: Skrypty do GW

Post: 19 sty 2016, 19:12
autor: Black211
Na Uni 2 mam ze 2kk anty to nie wiele zmieni, a na uni 4 też mam wystarczająco na obecne potrzeby.
Najważniejsze że są osoby którym skrypt się przydaje. Rozwijanie skryptu ma w tedy znaczenie