Strona 2 z 3

Re: ogólne uwagi co do gry

Post: 02 gru 2014, 13:43
autor: marek
Mi tez to nie odpowiada moim zdaniem obliczanie tego wszystkiego go to jest nie jasne 40 000LM powinna rozbić avatara suma ataku LM jest równa obronie avatara wiec to i to powinno się rozwalić , odwrotnie kiedy to avatar atakuje LM Po skanie wystarczy kalkulator by to obliczyć a tak to jesteś skazany na symulator a nie zawsze mówi prawdę i co do tego nie ma możliwości ustawienia kolejności ataku jednostek . Całość do przebudowy się nadaje

Re: ogólne uwagi co do gry

Post: 02 gru 2014, 16:26
autor: Kasjan
Black211, jak masz jakiś sprawdzony silnik walk to podeślij, przetestujemy na wersji testowej :)

przerobiłem na wersji testowej bardzo dużo różnych wariantów i ta opcja wychodzi najsensowniej ze wszystkiego co nam wpadło w ręce, nie mniej jednak na pewno silnikowi walk brakuje wiele do doskonałości więc jestem otwarty na propozycje,

z wdrażaniem pomysłów w silnik (przerabianie go) może być już ciężej bo zarówno kodu jest trochę i jest dość chaotyczny a wariantów walk wiele przez co różne sposoby / mechanizmy mogą się wzajemnie wykluczać

Re: ogólne uwagi co do gry

Post: 03 gru 2014, 10:21
autor: Black211
Marku, zapominasz o punktach strukturalnych w walce. Przebicie obrony przeciwnika nie gwarantuje zniszczenia statku, jeszcze trzeba wziąć pod uwagę punkty strukturalne (opancerzenie w badaniach byłoby zbędne gdybyśmy brali pod uwagę tylko siłę obrony). Dla tego napisałem że 40k LMów nie zniszczy Avatara, ale 600k LMów ma już szansę na pokonanie Avatara (ok 32kk-34kk ataku potrzeba aby mieć szansę na zniszczenie Avika).

Kasjan, na PW masz silniki jakie posiadam na chwilę obecną. Jednak nie wiele to zmieni bo silnik walk jest niemal identyczny z tym co mamy na GW. Dla tego zostaje tylko napisanie Silnika walk od podstaw (co nie jest zbyt proste :D ). Puki nie rozwiążemy systemu walki to SD na niewiele się zdadzą.

Re: ogólne uwagi co do gry

Post: 03 gru 2014, 11:55
autor: drebot
Ja mam szybkie działa w 50 % zrobione. Ale w sumie racją jest by zrobić dobrze silnik walk, a później zabrać się za SD.

Re: ogólne uwagi co do gry

Post: 04 gru 2014, 8:49
autor: marek
Black211 pisze:Marku, zapominasz o punktach strukturalnych w walce. Przebicie obrony przeciwnika nie gwarantuje zniszczenia statku, jeszcze trzeba wziąć pod uwagę punkty strukturalne (opancerzenie w badaniach byłoby zbędne gdybyśmy brali pod uwagę tylko siłę obrony). Dla tego napisałem że 40k LMów nie zniszczy Avatara, ale 600k LMów ma już szansę na pokonanie Avatara (ok 32kk-34kk ataku potrzeba aby mieć szansę na zniszczenie Avika).

Kasjan, na PW masz silniki jakie posiadam na chwilę obecną. Jednak nie wiele to zmieni bo silnik walk jest niemal identyczny z tym co mamy na GW. Dla tego zostaje tylko napisanie Silnika walk od podstaw (co nie jest zbyt proste :D ). Puki nie rozwiążemy systemu walki to SD na niewiele się zdadzą.

No i właśnie to jest zagmatwane jak dla mnie nie jest przejrzyste ale nie będę wnikał

Re: ogólne uwagi co do gry

Post: 01 wrz 2021, 14:31
autor: wacek1
Siemka coś gra nie chodzi tak jak trzeba wiszą floty a nie lecą i coś nie tak jest ze szpiegowaniem

Re: ogólne uwagi co do gry

Post: 02 wrz 2021, 3:59
autor: HM-er
Chyba tak od 2 dni sypie się gra totalnie jak jeszcze nigdy odkąd gram :(

Re: ogólne uwagi co do gry

Post: 02 wrz 2021, 12:15
autor: Kasjan
Usterka wystąpiła po migracji na nowszy serwer.
Obecnie wszystko wróciło do normy.

Re: ogólne uwagi co do gry

Post: 02 wrz 2021, 12:30
autor: wacek1
Dziękujemy za naprawe

Re: ogólne uwagi co do gry

Post: 03 wrz 2021, 10:13
autor: Azemir
? Nic nie wrocilo do normy, teleport dalej nie dziala, falanga nie dziala, a Voytas175 z Uni2, ktory przekroczyl liczbe atakow oraz rozwala sobie flote z konta szatan zbierajac zlom na konto voytas175 dalej nie zostal ukarany