Strona 2 z 2

Re: Złom

Post: 06 paź 2012, 13:39
autor: Kapitan Bomba
Dla mnie "Bomba", o wiele lepiej, ale po namyśle stwierdzam, że jednak % mógłby być większy, z uwagi na to, że niewiele flot jest do złomowania:)

Re: Złom

Post: 06 paź 2012, 16:45
autor: halls123
dla mnie ok jeszcze tylko musze to przetestowac:-)

Re: Złom

Post: 06 paź 2012, 17:56
autor: Kapitan Bomba
też bym chciał, ale nie ma na kim za bardzo:/

Re: Złom

Post: 27 paź 2012, 4:22
autor: Kapitan Bomba
Kasjan, dlaczego nas oszukujesz?? miało być 50%,30%,20% a zostaje 30%,30%,12%... Ustaw najlepiej 50%,40%,30% i wtedy będzie większa frajda z gry:D

Re: Złom

Post: 27 paź 2012, 17:45
autor: Kasjan
Kapitan Bomba pisze:Kasjan, dlaczego nas oszukujesz??


mocne słowa, zwłaszcza że ja nie gram i polegam tylko na Waszych opiniach

Kasjan pisze:i jak?
dajcie jakieś info zwrotne
zadowoleni? lepiej? gorzej? bez zmian?
zauważył ktoś chociaż zmianę?


gra jest cały czas rozwijana, niektóre rzeczy jak np. właśnie efekt złomowania zmieniam 'w ciemno' w ustawieniach (podobnie było z prędkością wydobycia, ustawienia pokazywały co innego a obserwacje graczy co innego - daliście znać, dopracowaliśmy to),
jak tylko uporamy się z bieżącymi sprawami (dzisiaj planujemy wyłączenie urlopów powyżej 14 dni) wrócimy do tematu i sprawdzimy to ponownie

Re: Złom

Post: 27 paź 2012, 18:01
autor: Kapitan Bomba
w tej chwili bez zmian, przynajmniej w symulatorze, bo nie mam kogo złomować, żeby sprawdzić:P

Re: Złom

Post: 27 paź 2012, 18:31
autor: Kasjan
Kapitan Bomba pisze:w tej chwili bez zmian, przynajmniej w symulatorze, bo nie mam kogo złomować, żeby sprawdzić:P

podobno jak ściągnę 'śpiochom' urlopy będziesz miał, także proszę o jeszcze chwilkę cierpliwości ;)

Re: Złom

Post: 27 paź 2012, 20:15
autor: Kapitan Bomba
to się dopiero okaże... ale liczę, że tak będzie:D

Re: Złom

Post: 27 paź 2012, 21:45
autor: Kapitan Bomba
jednak złomu zostaje tyle ile było, nie ma żadnej zmiany