Strona 2 z 2

Re: Zmiana współrzędnych planety za antymaterię

Post: 21 sie 2013, 11:14
autor: kiniu
mysle ze dosc tych chorych pomyslow jakich kolwiek zmian a moze jescze jakies tarcze do maskowania jaja sobie robicie z tej gry juz na calego

Re: Zmiana współrzędnych planety za antymaterię

Post: 21 sie 2013, 23:16
autor: Bzyk
kiniu pisze:mysle ze dosc tych chorych pomyslow jakich kolwiek zmian a moze jescze jakies tarcze do maskowania jaja sobie robicie z tej gry juz na calego


Kiniu z tą tarczą do maskowania to całkiem nie głupi pomysł, może mógłbyś go rozwinąć :shock: :lol: :ugeek:

Re: Zmiana współrzędnych planety za antymaterię

Post: 22 sie 2013, 15:09
autor: kiniu
Co do przenoszenia planet moze nie glupi pomysl ale za 2 000 000 anty a co do maskowania to bym przystal na amskowanie floty ale tez nie tanie za anty

Re: Zmiana współrzędnych planety za antymaterię

Post: 22 sie 2013, 16:51
autor: Kasjan
można zebrać zasady bo w sumie mają sens:

- brak ruchu flot OD i DO planety
- brak trwającej budowy
- brak trwającego badania
- minimalny odstęp pomiędzy kolejnymi przeniesieniami 7 dni

Re: Zmiana współrzędnych planety za antymaterię

Post: 22 sie 2013, 19:39
autor: Bzyk
Kasjan pisze:można zebrać zasady bo w sumie mają sens:

- brak ruchu flot OD i DO planety
- brak trwającej budowy
- brak trwającego badania
- minimalny odstęp pomiędzy kolejnymi przeniesieniami 7 dni


Pozostaje kwestia kosztu antymaterii :D

Re: Zmiana współrzędnych planety za antymaterię

Post: 25 sie 2013, 20:38
autor: sebek333
Jestem za ale niech to bedzie tez jakos pszemyslane proponuje zmiana kordow co tydzien(co do sekundy) koszt nie mnaiej jak 250k anty i mozliwosc tylko przenoszenia kolonii matke planete zostawmy w spokoju:P

I pls nie zrobcie jak z bonusem przetestujcie to najpierw:/