Strona 1 z 1

Kolejne błędy

Post: 21 maja 2013, 20:05
autor: TAKEN
Start uni 3 classic ..

Więc karty graczy nie wyczyszczone ... zastanawialiście się po kiego grzyba nam 9 galaktyk i 499 układów ? zobacz że prawie nic się nie zmieniło , trzeba było usunąć pakiety z flotą obroną magazynami surowce na rozbudowę mogą zostać ale ilość też powinna się zmienić ... proponowałem aby na u 3 zrobić po prostu 1 gale i 400 us to wystarczy spokojnie by pomieścić sporą ilość graczy a w szczególności te 10 które jest aktywne ... zobaczcie z realnej perspektywy obojętnie kto stawia kolonie na przykładowo 7 gala jakiś tam układ następną jeszcze gdzieś i szukaj wiatru w polu przewijaj puste układy , taka gra nie jest przyjemna.

+ ponaglenie prośby o zmniejszenie wymogów na uniwersytet i % badań ... to jedna z priorytetowych spraw

Re: Kolejne błędy

Post: 22 maja 2013, 9:58
autor: kiniu
Co do galaktyk jedna to kpina tak jest doskonale jest zawsze gdzie się schować . A jak ktoś postawił na jednej i rozbudował to już jego strata

Re: Kolejne błędy

Post: 22 maja 2013, 11:29
autor: Kapitan Bomba
Też jestem zdania, że musi być gdzie się chować, w końcu nie każdy chce ostro wojować, a jak ktoś woli iść w eko to lepiej siedzieć gdzieś na zadupiu

Re: Kolejne błędy

Post: 22 maja 2013, 14:08
autor: TAKEN
wystarczy chować się pod moonem tym bardziej rozłożysz kolonie oddalone 100 lub 200 układów dalej i to wystarczy obszar rozłożenia koloni na taką ilość graczy jest stanowczo za duży ... taka kolejność 9 galaktyk była planowana pod 12 k - 15 k graczy jak kiedyś się logowało do ogame ... teraz to jest naprawdę zbędne

co do gracza kiniu nikt się jeszcze nie rozbudował koloniami także nikt nic nie traci ;]

Re: Kolejne błędy

Post: 24 maja 2013, 18:58
autor: kiniu
dzis nie jutro tak ludzie chodzą do pracy nie siedzą ciągle na grze wiec dalekie loty to jakaś ochrona wiec lot floty tez musi być 12/14godzin nie czekanie kiedy zaśnie i go rozbicie

Re: Kolejne błędy

Post: 25 maja 2013, 18:59
autor: drebot
kiniu pisze:dzis nie jutro tak ludzie chodzą do pracy nie siedzą ciągle na grze wiec dalekie loty to jakaś ochrona wiec lot floty tez musi być 12/14godzin nie czekanie kiedy zaśnie i go rozbicie



I dokładnie, że nie można spokojnie pracować, wyjść z dziećmi na spacer itd, nie gram. Nie mogę siedzieć non stop przed kompem i tłuc. Potrzeba zwolnić floty kilkukrotnie i wyłaczyc powiadamianie esemeskiem :)

Re: Kolejne błędy

Post: 26 maja 2013, 0:29
autor: halls123
heh smiac mi sie chce jak czytam wasze wpisy.Zmniejszenie gali to glupota przy tej predkosci gry.

Drebot zacznij wysylac flote na fsy to nie bedziesz musial siedziec caly czas na kompie

Re: Kolejne błędy

Post: 26 maja 2013, 15:05
autor: drebot
hals nie chodzi o fsy. Tylko o to żeby spokojnie można by było żyć sobie. Ta flota, chodzi mi o poruszanie, jest zdecydowanie za szybka. Będzie stała flota na moonie, pójdę do kibelka, wrócę a już jej nie będzie. To jest całkowicie bez sensu.... i jeszcze te powiadomienia smsem. Kto ma fmartfona albo net w telefonie, nawet jak zawali fsa to jest wstanie uciec w każdej chwili.
Dla mnie to od zawsze była jedna wielka porażka.
Tyle na ten temat.

Re: Kolejne błędy

Post: 31 maja 2013, 16:37
autor: gimli69
Nie wiem czy dobrze rozumiem ,ale ciężki bombowiec miał być dostępny do budowy na uni3 ,mam już potrzebne badania do budowy owej jednostki a nie mogę . Tak miało być czy to przeoczenie?

Re: Kolejne błędy

Post: 31 maja 2013, 16:56
autor: Kapitan Bomba
nie miał być dostępny...