Strona 2 z 3

Re: Male zmiany

Post: 31 maja 2013, 19:53
autor: Kapitan Bomba
Kiniu nie zniechęcaj się, wytrwałość gwarancją sukcesu. Mi się udało "przepchnąć" kilka pomysłów, więc tobie też się uda, tylko wal prosto do Kasjana, bo ludzie mają forum w dupie, tylko narzekać potrafią...

Re: Male zmiany

Post: 01 cze 2013, 1:09
autor: Kasjan
wiem że ten temat leży ale teraz walczymy aby utrzymać nadal darmowe powiadomienia SMS,
nastąpił ogromny problem który miał być zażegnany kilka dni temu a my nadal walczymy z siłą wyższą co kosztuje dużo kserowania, faksowania, wysyłania, odbierania, podpisywania (i tak w kółko) papierów :-/

Re: Male zmiany

Post: 01 cze 2013, 18:43
autor: drebot
Kasjan pisze:wiem że ten temat leży ale teraz walczymy aby utrzymać nadal darmowe powiadomienia SMS,
nastąpił ogromny problem który miał być zażegnany kilka dni temu a my nadal walczymy z siłą wyższą co kosztuje dużo kserowania, faksowania, wysyłania, odbierania, podpisywania (i tak w kółko) papierów :-/



I dobrze jak padną powiadomienia esemesem :)

Re: Male zmiany

Post: 03 cze 2013, 10:58
autor: Kasjan
Kasjan pisze:jeszcze kwestia limitów ataków - różnica punktowa,
są jeszcze poziomy w grze - gdyby zrobić tak że max różnica walki to 2 poziomy?
z tym że te poziomy trzeba by trochę "zwężyć"

obecnie są takie poziomy:
Prymitywna Cywilizacja do 1 000 pkt
Planetarna Cywilizacja do 10 000 pkt
Miejscowa Cywilizacja do 100 000 pkt
Kolonijna Cywilizacja do 1 000 000 pkt
Zaawansowana Cywilizacja do 10 000 000 pkt
Gwiezdne Imperium do 100 000 000 pkt
Galaktyczne Imperium do 1 000 000 000 pkt
Zaawansowane Imperium do 10 000 000 000 pkt
Główne Imperium do 100 000 000 000 pkt



macie jakieś propozycje dot. rang czy zostawiamy tak jak jest i wprowadzamy różnicę 2 leveli?

Re: Male zmiany

Post: 03 cze 2013, 11:28
autor: Kapitan Bomba
zostawmy tak jak jest, część tych rang jest i tak nieosiągalna.2 rangi różnicy może być, można jedynie zwiększyć noob-protection do 200k pkt dla maruderów

Re: Male zmiany

Post: 14 cze 2013, 11:30
autor: Kasjan
kiniu pisze:2. Dobry start nowych do 500 000 punktów wydobycie surowców X 3 do 1 000 000 X 2


już prawie gotowe, jak dobrze pójdzie jeszcze w ten weekend będziemy mogli testować,
zmiana będzie dostępna dla wszystkich trzech uni,

btw dodajemy info na stronie rejestracji, mam nadzieję na zwiększenie przyrostu nowych kont na U2 i U3 kosztem U1

fsc_Darmowa_strategiczna_gra_internetowa_online_Galacticwars.png

Re: Male zmiany

Post: 14 cze 2013, 21:50
autor: kiniu
Kasjan pisze:
Kasjan pisze:jeszcze kwestia limitów ataków - różnica punktowa,
są jeszcze poziomy w grze - gdyby zrobić tak że max różnica walki to 2 poziomy?
z tym że te poziomy trzeba by trochę "zwężyć"

obecnie są takie poziomy:
Prymitywna Cywilizacja do 1 000 pkt
Planetarna Cywilizacja do 10 000 pkt
Miejscowa Cywilizacja do 100 000 pkt
Kolonijna Cywilizacja do 1 000 000 pkt
Zaawansowana Cywilizacja do 10 000 000 pkt
Gwiezdne Imperium do 100 000 000 pkt
Galaktyczne Imperium do 1 000 000 000 pkt
Zaawansowane Imperium do 10 000 000 000 pkt
Główne Imperium do 100 000 000 000 pkt



macie jakieś propozycje dot. rang czy zostawiamy tak jak jest i wprowadzamy różnicę 2 leveli?


Dwa poziomy rozwoju to znaczy może atakować 10 000 000 ptk juz graczy od 100 000 sprawdzałem kogo mogę atakować jest masakra szkoda ze nikt tego nie widział wcześniej 85% ludzi nie gra nie mam jak sprawdzić kogo można atakować od dołu. A od góry jest nie wesoło mając 10mln punktów mogę atakować IRONMAN i myśle ze on mnie tez to gdzie ja do niego może mnie lać i się śmiać ja ja nawet nie pierne

Re: Male zmiany

Post: 14 cze 2013, 22:07
autor: kiniu
moim zdaniem zmniejszenie widełek zachęci do grania powstanie kilka grup graczy gdzie będą mogli walczyć miedzy sobą. Bez obaw ze kolega z soja sie zemści i go rozwali Ale tez mogę się mylić

Re: Male zmiany

Post: 15 cze 2013, 9:08
autor: KLU5EK
Moim zdaniem sojusze mogłyby przekazywać np. 1000 statków / dzień tylko poziomów tych, które wybadali. Jednak gracz danego sojuszu może dostawc np. na dzień do 500 lepszych statków.

Re: Male zmiany

Post: 15 cze 2013, 12:14
autor: Kapitan Bomba
Co do różnicy punktów problem istnieje od dawna i nowi się wkurzają, że silniejsi mogą ich atakować, a silniejsi się wkurzają, że nie mogą atakować słabszych. Proponuję zatem takie rozwiązanie, że kolejno:
0-500k pkt -totalne noob protection, zakaz atakowania takich graczy (mogą oni jedynie farmić)
500k-10kk pkt- dopuszcza się ataki graczy z ilością pkt 5x większą i mniejszą
10kk i więcej bez ograniczeń.

To zapewni szansę na spokojny rozwój początkujących.