Strona 1 z 2

Ekspedycje

Post: 03 lis 2012, 18:56
autor: ARKAN
po natrafieniu na piratow powinno bylo przejmowac sie ich statki jezeli jest przewaga i cala surke z walki a nie ze tylko wygrana walka i nic z tego nie ma,jezeli piraci to powinni miec spore zapasy niby zrabowanej sury anty itd...

Re: Ekspedycje

Post: 21 lis 2012, 3:05
autor: kadam34
a Ja miałbym inną może lepszą propozycję. Opcja piratów powinna być dla każdej planety, osoby kóre robiły by fs-y musiałby by sie liczyć z tym żę "lokalni" piraci na planecie mogą zaatakować flotę (zniszczyć, zrabować, przejąć) ,, wprowadziło by to większe ryzyko utraty floty przy fsie np kolonizatorem, Co by to zmieniło?, floty były by trzymane na macierzystych koloniach, wtedy można je namierzyć > wiesza frajda z gry, temat do przeanalizowania.

Re: Ekspedycje

Post: 21 lis 2012, 15:17
autor: halls123
ale to odebralo by mozliwosc ochrony floty,w takim przypadku nie byloby sensu jej budowania poniewaz mozna by bylo ja szybko stracic.Jestem na NIE

Re: Ekspedycje

Post: 24 lis 2012, 18:37
autor: kadam34
oj tam można wporwadzić nowy budynek typu "baraki" i produkować soldiers-ów,, których by się wysyłało z flotą do ochrony w trakcie kolonizacji :)

Re: Ekspedycje

Post: 24 lis 2012, 18:43
autor: kadam34
I też oto mi chodzi aby wprowadzić ryzyko utraty floty która nie będzie odpowiednio obstawiona, wtedy nikt nie będzie robił fs-w lub będą robione w ograniczonej ilości,, wyobraź sobie IRONa który będzie się bał robić fs-a i będzie trzymał flotę na koloni,, można ją wtedy rozbić :)

Re: Ekspedycje

Post: 26 lis 2012, 9:00
autor: Black211
A ja jestem przeciwny takim pomysłom ponieważ na chwilę obecną to pozostawienie floty na kotwicy jest równe złomowaniu, tak więc czy wyśle na fs'a czy zostawię na planecie to i tak ją stracę prędzej czy później. Jakby statki były bardziej zróżnicowane pod względem walki i można by nimi konkurować to w tedy tak ale jak MegaNiszczarki są nie do pokonania to nie ma sensu budowanie floty która się do niczego nie przyda zwłaszcza że różnica punktów między atakującym a obrońcą jest większa niż 10. Co pozwala stwierdzić że obrońca choćby chciał to i tak nie zdoła się obronić bo silniejszy zawsze będzie miał tutaj przewagę.

Chcecie złomować to sobie zapracujcie na to a nie podane na talerzu. Macie takie możliwości szukania że powinniście to wykorzystać w pełni a nie liczyć na mannę z nieba.

Re: Ekspedycje

Post: 26 lis 2012, 23:59
autor: sperti
eee no co ty wypisujesz.

Re: Ekspedycje

Post: 29 lis 2012, 8:32
autor: kadam34
black211 przeczytaj ten temat od początku. Mi chodzi o to aby wprowadzić możliwość zaatakaowania floty podczas fs-a przez piratów z danej planety (tej na którą będziesz wysyłał flotę), aby się temu uchronić musiałbyś np wysyłać flotę z obstawą ( nie mam na myśli innych statków ale soldziersów) zrobionych w nowo wprowadzonym budynku "baraki"
A tak nawiasem jeśli pozostawisz flotę na koloni na noc to wcale nie musisz jej tracić, jest takie narzędzie jak powiadamianie sms-owe...zawsze możesz tą flotą uciec lub zrobić unik.

Re: Ekspedycje

Post: 29 lis 2012, 10:18
autor: drebot
Zgadzam się z Blackiem. Też jestem przeciwny temu pomysłowi.

Re: Ekspedycje

Post: 30 lis 2012, 3:46
autor: Bzyk
Jak dla mnie poroniony pomysł :mrgreen: