Strona 2 z 3

Re: Kilka pomysłów

Post: 21 gru 2014, 21:26
autor: aero_tg
no to lipa ;)
nawet te dwie czysto techniczne sprawy nie da rady ?

Re: Kilka pomysłów

Post: 22 gru 2014, 18:24
autor: Black211
Co do silnika to tylko po części się zgodzę. Wiele można zmienić nawet płynnie ale to wymaga zaangażowania i wiele pracy bo czasem zostaje pisanie od nowa.

aero_tg, co do twoich propozycji to będę trochę krytyczny i wyjaśnię na szybko czemu jest tak, a nie inaczej:
aero_tg pisze:- ograniczenie zasięgu falangi czujników do kilkunastu systemów, nie jak jest to obecnie niemal całej galaktyki, gdzie topowcy są w stanie śledzić każdą flotę w grze.

Falanga była droga jeszcze rok temu i zbudowanie na min 16lvl wymagało trochę surowców, obecnie zostało zwiększone wydobycie i teraz każdy może mieć możliwość skanowania gali. Po drugie zauważ że graczy grających to 10% ogólnej liczby graczy co daje bardzo małe możliwości trafienia aktywnego gracza w odległości paru systemów od siebie.
aero_tg pisze:- zwiększenie ograniczenia w możliwej dysproporcji punktowej miedzy atakującym i ofiarą do max 5 krotność, aktualnie przekraczając 500k mogą mnie łupić wszyscy.

To też zostało zmienione parę miesięcy temu bo gracze narzekali że tylko idlerów mogli atakować i paru w zasięgu 5x swoich punktów. Można co najwyżej zwiększyć próg z 500k punktów ale zostawić tak jak jest.
aero_tg pisze:- rozbudowa samouczka/ tutoriala, o obszerniejsze objaśnienia co do mechanizmów rządzących grą, w obecnym kształcie kierując się samouczkiem można się nauczyć jedynie jak stac się dobrą farmą dla innych. Przykładowo widoczność floty, gdzie logika w tym że flota lecąca z księżyca na księżyc jest niewidoczna, a na planetę tuż obok już nagle ją widać? Jeśli nie jest to nigdzie napisane to trzeba być jasnowidzem aby się tego domyśleć, a wątpie aby ktokolwiek o zdrowych zmysłach przed rozpoczęciem gry wchodził na forum i czytał ję od dechy do dechy pół dnia aby się dowiedzieć o magicznych sztuczkach. Przydałoby się też objaśnienie ekspedycji, z jakim ryzykiem się wiąże i co można zyskać. Objaśnienia budynków również powinny być konkretniejsze (co daje, co przyspiesza i o ile), aktualnie nie wiadomo czy np. rozbudowując laboratorium przyspiesza się badania czy tylko odblokowuje możliwość badania kolejnych technologii.

Z tym się muszę zgodzić rozbudowa samouczka i szkolenie młodych aby nie stali się farmą jest ważne i przydałoby się wspólnymi siłami poprawić ten mankament gry.

Re: Kilka pomysłów

Post: 23 gru 2014, 18:29
autor: aero_tg
Black211 pisze:aero_tg, co do twoich propozycji to będę trochę krytyczny i wyjaśnię na szybko czemu jest tak, a nie inaczej:

Spox właśnie o taką konstruktywną krytykę mi chodzi.

Black211 pisze:- Można co najwyżej zwiększyć próg z 500k punktów ale zostawić tak jak jest.

Może dałoby radę zrobić trzecią kategorię wpisującą się miedzy "mocni" a "słabi", tzn. średni
i tu proponowałbym 500k<średni<5mln.
Myśle ze w tej kategorii mieściłaby się znacząca większość nowych i tzw. weekendowych graczy którzy rywalizowaliby między sobą mając wyrównane szanse.


Dzieki za poświęcony czas na odpowiedzi 8-)

Re: Kilka pomysłów

Post: 05 gru 2015, 13:24
autor: andiks
Oczywiste jest że kazdy dostanie złoma to jest ale chodzi o danie wyrównanych szans dla kazdego lepszym rozwiązaniem było stosowanie przedziałów w którym mozesz być atakowany z poza nie ty nie mógłbyś atakować silniejszych i słabszych za wyjątkiem idlerów

Re: Kilka pomysłów

Post: 06 gru 2015, 11:02
autor: drebot
andiks pisze:Oczywiste jest że kazdy dostanie złoma to jest ale chodzi o danie wyrównanych szans dla kazdego lepszym rozwiązaniem było stosowanie przedziałów w którym mozesz być atakowany z poza nie ty nie mógłbyś atakować silniejszych i słabszych za wyjątkiem idlerów


Było tak, przedziały w ktorych się atakuje i zostały zniesione bo to strasznie ograniczało gre.

Re: Kilka pomysłów

Post: 07 gru 2015, 22:31
autor: andiks
za zniszczenie floty oraz udzielenie pomocy powinny byc gratyfikacje wazna jest motywacja w tworzeniu czegoś nowego liczby księyżców oraz ich zniszczeniu także zezłomowaniu flot wygranych bitew soolo próg do ustalenia w tym ACS

Re: Kilka pomysłów

Post: 10 gru 2015, 13:10
autor: Azemir
andiks - ja gram tutaj 12 dni jakos i juz moge powiedziec, ze ta gra to trup. Administracja nawet nie zaglada na forum, albo robi to raz w tygodniu. Jedynym aktywnym graczem jest voytas chyba.

Jest pare bunkrow, w tym jeden duzy ale trzeba ze 100 tys mega niszczycieli zeby tam wleciec, ogolnie porazka, tu sie nawet nie oplaca floty stawiac tylko transportery - farmic i eko robic :D Rozwalilem moze 2 idlerow ktorzy mieli jakas tam flote + voytasowi troche ciezkich niszcz i panckow. Przeskanowalem juz chyba wszystkie aktywne galaktyki. Bieda jest niestety ;)

ACS w obronie jest tutaj praktycznie niemozliwe - flota z jednej galaktyki do drugiej leci 30 min - bardzo ciezko cos podstawic,zwlaszcza ze aktywnych gracz jak na lekarstwo, jedynie ACS na bunkry ale jedyna osoba z ktora moglbys leciec na takie duze bunkry to drebot, a on moze sam tam wleciec wiec na cholere mu ACS :P

Re: Kilka pomysłów

Post: 10 gru 2015, 14:37
autor: andiks
Do podbnych wnioskó doszedłem wększośc są idlerami to jednak gra nie jest zła tylk trzeba było co nieco po uzupełniac i ponaprawiac sa mankamenty nawet w szpiegowaniu planet z 15 pozycji daje na dól a tu przeskakuje na inna gale

Re: Kilka pomysłów

Post: 11 gru 2015, 1:05
autor: Black211
Klawisze kursorów (strzałki na klawiaturze) dają możliwość poruszania się po systemach/galaktykach.

Re: Kilka pomysłów

Post: 11 gru 2015, 1:47
autor: andiks
niestety kursor działa ale cóz z tego gdy chce zeskanowac 15 pozycje automatycznie całośc wraca do góry po wtóre długo ładuj e si e raporty szpiegowskie, U mnie strzałki dialaja ale i tak nie jest możliwe skanowania dolnych pozycji to nie działa nim najade kursorem na 15 pozycje to juz ucieknie na doł. Nie jests w stanie najechac na dolna pozycje planety bo w tym czasie sam układ wedruje do góry cos jest wadliwe w grze. Problem nie jest w kursorze ale samym automatycznym przewijaniu układu do góry samoistnego