Strona 2 z 3

Re: zmiana w regulaminie punkt 10

Post: 28 mar 2014, 12:31
autor: bartas89
Popieram pomysł adminki taki podział byłby sprawiedliwy a co do samego podziału można to podzielić za pomocą poziomów naszego konta Ja np mam 7 lub ustalić na sztywno np x2 do 100 mln a wzwyż weterani czyli x5 proponowałbym też zrobić jeszcze jeden poziom np weterani wojenni np x10 ale byli by od 1 mrd pkt zważywszy na ich rozbieżność w pkt by mogli atakować więcej graczy a nie tylko np 2 graczy pozdro:)

Re: zmiana w regulaminie punkt 10

Post: 28 mar 2014, 12:39
autor: halls123
No wlasnie,przydalo by sie jeszcze rozwiazac problem ze sztuczna punktacja bo jak wejdzie ten limit to od topowcow to nas znacznie oddali

Re: zmiana w regulaminie punkt 10

Post: 28 mar 2014, 14:04
autor: kiniu
sprawa prosta znies punkty za magazyny

Re: zmiana w regulaminie punkt 10

Post: 28 mar 2014, 14:08
autor: Kasjan
biorąc pod uwagę surowce wymagane do budowy każdego budynku można powiedzieć że magazyny są "prymitywne" pod względem konstrukcyjnym bo wymagają jedynie metalu,
a co z innymi budynkami wymagającymi kryształ, deuter i norium?

poruszałem ten temat jednak jakoś 'zamarzł' nam: zmiana-zasady-statystyk-t484.html

Re: zmiana w regulaminie punkt 10

Post: 28 mar 2014, 22:10
autor: Bzyk
Myślę że do 1 000 000 pkt może być x2 limit. Od 1 000 000 do 1 000 000 000 x5, powyżej 1 000 000 000 NO LIMITS. HARD CORE :!: :!:

Re: zmiana w regulaminie punkt 10

Post: 29 mar 2014, 19:55
autor: kiniu
Bzyk pisze:Myślę że do 1 000 000 pkt może być x2 limit. Od 1 000 000 do 1 000 000 000 x5, powyżej 1 000 000 000 NO LIMITS. HARD CORE :!: :!:

to jest sesowne ale ale X2 do 10mln i pelna blokada na jednostki w soju i surowce

Re: zmiana w regulaminie punkt 10

Post: 29 mar 2014, 23:11
autor: Black211
A ja bym poszedł w inną stronę. Mianowicie wykorzystać można by było ilość wygranych walk i na podstawię tego określić widełki do ataku na danego gracza, np:

0-100 wygranych walk x2
101-200 wygranych walk x3
201-300 wygranych walk x4
301-400 wygranych walk x5
401-500 wygranych walk x6
501-600 wygranych walk x7
601-700 wygranych walk x8
701-800 wygranych walk x9
801-900 wygranych walk x10

Oczywiście pod uwagę by musiały być brane wygrane walki atakującego i atakowanego i z tego wybierana najmniejsza wartość.
Pomysł dawałby możliwość wykorzystania już istniejącej statystyki i dawałby ochronę graczom co wolą grać eko lub wolą tworzyć bunkier. A ci co wolą farmić to by musieli się liczyć z tym, że zwiększają swoje widełki i mogą zostać zaatakowani przez silniejszych.

Ewentualnie na podstawie poziomu jaki ma dany gracz (w podglądzie statystyka) można by określić w jakich widełkach się mieści gracz co by dawało równe rozmieszczenie punktów dla graczy grających eko, stawiających bunkier czy też dla flociarzy.

Obydwie opcje dają podobne możliwości regulacji przedziałów ataku i tylko w php trzeba by nanieść aby blokował słabych i silnych graczy tak jak powinien a nie jak obecnie są rozbieżności i trzeba zwracać uwagę na to kogo się atakuję aby nie przekroczyć widełek.

Re: zmiana w regulaminie punkt 10

Post: 04 kwie 2014, 9:41
autor: Kasjan
Super propozycja, musimy przemyśleć tylko jak to zaimplementować,
można pójść dalej i dodać coś takiego jak np. punkty honoru,
każda wygrana walka dodaje, przegrana odejmuje a remis nie wpływa,
i na podstawie punktów honoru możliwość ataku osób które mają +/- 25% punktów tyle co my

Re: zmiana w regulaminie punkt 10

Post: 04 kwie 2014, 12:23
autor: halls123
Ja byłbym za tym aby nie bylo blokady na wysylanie surowcow,flota tak ale nie surowce

Re: zmiana w regulaminie punkt 10

Post: 04 kwie 2014, 21:27
autor: kiniu
moim skromnym zdanie punkty na najlepszym rozwiazaniem a jak do walk to nie wliczajac atakow na nie aktywnych to owszem bo tysiac walk mozna zrobic do miliona i co w tedy Ktos zaczyna grac aktywnie na starcie a tu masz lipa bo ma X10 na glowie