Strona 1 z 3

Przyspieszenie budowy

Post: 01 lut 2014, 10:19
autor: drebot
Co myślicie na ten pomysł; przyspieszenie budowy, badań za antymaterię.


1 godzina 100 antymaterii
1 dzień 1000 antymaterii
1 tydzień 5000 antymaterii

I jak na to patrzycie ??? Ewentualnie wszystko przemnożyć przez 10.

Re: Przyspieszenie budowy

Post: 01 lut 2014, 12:43
autor: Voyager89
Ja wolę kapitol wprowadzić bo tam wszystko można przyśpieszać a nie tylko budynki

Re: Przyspieszenie budowy

Post: 01 lut 2014, 13:07
autor: drebot
Voyager89 pisze:Ja wolę kapitol wprowadzić bo tam wszystko można przyśpieszać a nie tylko budynki



A nie może być jedno i drugie ? W niczym chyba nie będą sobie te opcje przeszkadzać :)

Re: Przyspieszenie budowy

Post: 02 lut 2014, 10:54
autor: Kasjan
Ok,
a gdyby podnieść poprzeczkę i dodać jeszcze jakieś wymagania? :)
dla niektórych zbudowanie kapitolu i uruchomienie dodatków to będzie kwestia kilku-kilkunastu paczek za antymaterię

Re: Przyspieszenie budowy

Post: 02 lut 2014, 12:35
autor: drebot
Kasjan pisze:Ok,
a gdyby podnieść poprzeczkę i dodać jeszcze jakieś wymagania? :)
dla niektórych zbudowanie Kapitolu i uruchomienie dodatków to będzie kwestia kilku-kilkunastu paczek za antymaterię



Szanowny Kasjanie. mi nie chodziło o takie możliwości w Kapitolu, tylko jako oddzielna usługa dostępna dla wszystkich. Ktoś płaci z góry określoną ilość antymaterii, ale zależną od czasu jaki potrzeba na zakończenie budowy albo badania ( dotyczy to także stoczni ). I dobrze, powiedzmy wyglądałoby to tak :

1 godzina 1000 antymaterii
1 dzień 10000 antymaterii
1 tydzień 50000 antymaterii

Pozwoliłoby to starym wyjadaczom przyspieszyć swoją grę, jak i nowym,którzy się dopiero zalogowali.
Wydanie odpowiedniej ilości antymaterii skutkowałoby z automatycznym zakończeniem danych badań, budowli, działającej stoczni.....

Re: Przyspieszenie budowy

Post: 03 lut 2014, 14:06
autor: bartas89
Moim zdaniem uczciwa cena:)

Re: Przyspieszenie budowy

Post: 03 lut 2014, 18:07
autor: Kasjan
Ok,
musimy to teraz programistycznie przemyśleć czy i jak możemy to wdrożyć,
a co z prędkością samej gry?
Niech wypowie się więcej osób aby nie było akcji że nagle połowa strzeli focha że nic nie wiedziała i flota im za szybko wróciła przez co stracili surowce i żądają zwrotu ...

Re: Przyspieszenie budowy

Post: 03 lut 2014, 18:30
autor: drebot
Kasjan pisze:Ok,
musimy to teraz programistycznie przemyśleć czy i jak możemy to wdrożyć,
a co z prędkością samej gry?
Niech wypowie się więcej osób aby nie było akcji że nagle połowa strzeli focha że nic nie wiedziała i flota im za szybko wróciła przez co stracili surowce i żądają zwrotu ...




Podwyższamy prędkość wszystkiego, tylko nie floty :)

Re: Przyspieszenie budowy

Post: 03 lut 2014, 18:40
autor: bartas89
Co do szybkości floty proponowałbym różne wartości przyspieszenia dla poszczególnych statków ponieważ cn i tak szybko latają a jeszcze jak dodamy dla nich większa prędkość to jak nas ktoś będzie atakował to nawet nie zdążymy z surka uciec bo będziemy mieli "parę sekund" tak zatem proponowałbym przyspieszenia dla najwolniejszych statków typu avatar i inne co do cn i inne tego typu można też, ale te wartości powinny być bardzo małe, co do avków wiele osób wysyła na fs bo najwolniej latają, więc jeśli ulegną przyspieszeniu to tak żeby zostawić dolna granice chodzi mi o te 10% by te 10% było niezmienione wtedy fs będzie taki sam jak był pozdro

Re: Przyspieszenie budowy

Post: 03 lut 2014, 20:03
autor: sebzol
jak dla mnie dobra sprawa z tym i z tym :) zbijam pkt takze bedzie ciekawiej . szkoda tylko ze reszta za szybko odeszlaa :d ale coz trzeba dzialac dalej : )
:D