Strona 1 z 1

Kapitol i Bank

Post: 28 sty 2014, 13:34
autor: Black211
Zrodził się pomysł (na czacie w grze) aby wprowadzić dwa budynki Kapitol i Bank.
Przenieśmy pomysły na forum i dopracujmy budynki do potrzeb gry.

Re: Kapitol i Bank

Post: 28 sty 2014, 14:43
autor: Bzyk
Nie do końca rozumiem jaką funkcję miał by spełniać i co by dawał Kapitol oraz na jakiej zasadzie miał by funkcjonować Bank? Dogadaliśmy się na czacie, że Bank by służył do przechowywania surowców, za co była by pobierana opłata w postaci antymaterii. Brzmi nawet sensownie, tylko jaki by był koszt antymaterii takiego depozytu oraz limity odnośnie długości trwania takiego depozytu? Czy może długość depozytu by była uzależniona od ilości posiadanej antymaterii? Kolejna sprawa to min i max ilość zdeponowanych surowców oraz minimalnego czasu przechowywania surki w Banku. Mam na myśli to że jeśli zdeponujemy surowce w Banku to powiedzmy że na przykład przez "7 dni" nie możemy ich ruszyć bez dodatkowych kosztów antymaterii. Jeśli jednak byśmy chcieli wyciągnąć surowce przed upływem tych "7 dni" wówczas trzeba by było zapłacić dodatkowo anty. Oczywiście proponowany czas jest umowny i możemy go dogadać :). No i najważniejsze czy takie zmiany by były możliwe do wprowadzenia?

Re: Kapitol i Bank

Post: 28 sty 2014, 15:18
autor: Black211
Jeśli chodzi o Kapitol to w innej grze widziałem że po wybudowaniu tego budynku dostawaliśmy "Resorty", które dawały procent do szybkości floty, atak, opancerzenie, osłony, wydobycie itp (coś jak badania do otkrycia tylko za Antymaterię).

Co do banku to też nie wiem do końca jak to miałoby funkcjonować, czy jeden wspólny czy dla każdej planety oddzielny (jako budynek to dla każdej oddzielny ale czy to będzie opłacalne?). Jakie ograniczenia, ile za wpłatę/wypłatę/przechowanie.

Re: Kapitol i Bank

Post: 28 sty 2014, 17:33
autor: Kasjan
W planach jest postawienie drugiej gry z trochę zmienionym silnikiem,
zerknijcie tutaj: http://galaxy.skilled.pl/
możemy się tym posiłkować i wdrażać tamte opcje na GalacticWars.pl,
to środowisko mocno testowe i co jakiś czas będę tam się logował i dodawał Wam antymaterię abyście mogli potestować

Re: Kapitol i Bank

Post: 28 sty 2014, 18:30
autor: drebot
Black211 pisze:Jeśli chodzi o Kapitol to w innej grze widziałem że po wybudowaniu tego budynku dostawaliśmy "Resorty", które dawały procent do szybkości floty, atak, opancerzenie, osłony, wydobycie itp (coś jak badania do odkrycia tylko za Antymaterię).



To by było dobre :)

Re: Kapitol i Bank

Post: 28 sty 2014, 20:25
autor: Voyager89
Bank działa tak samo jak handlarz za wpłatę surowców lub wypłatę pobiera np. 500 jednostek antymaterii można wpłacać nie ograniczona ilość bo to nie jest bank na planecie tylko taki jakby międzygalaktyczny i dlatego nikt wam nie zabierze żadnych surowców i nie potrzeba budynku tylko zakładka w grze wystarczy podobnie jak handlarz po co aż tak komplikować sprawę z budynkami hehe

Re: Kapitol i Bank

Post: 28 sty 2014, 20:56
autor: bartas89
Ten bank to nie głupi pomysł. ale jeśli każdy będzie bunkrował surkę to już nawet nie będzie można skroić tej surki komuś, bo większe ilości będzie trzymał w banku, pozostanie tylko flota, a jak wiadomo jej za wiele nie ma, bo nikomu za bardzo się nie opłaca jej robić bo zaraz skroją, wiec z bankiem byłbym ostrożniejszy pozdro:)

Re: Kapitol i Bank

Post: 21 sie 2014, 10:25
autor: VASSANGO
Witam. W jednej grze bank był w sojuszu więc składało się surowce do sojuszu i można było zaciągnąć pożyczke surowców. Dawało to słabszym graczą możliwość szybkiego awansu. Wpłata była raz dziennie, wypłaty dowolne. Drugą kwestią jest to ze osoby które nie mają tyle czasu by pilnować floty czyli górnicy mogli uzbierać surke na budowę. W tej grze faworyzowani są flociarze. Niektórzy martwią się o kwestię kitrania surki, jeśli górnik rozbuduje kopalnie, to czasem zapomina wpłacić surowce, w takim wypadku można było znaleźć wspaniałe farmy.