Strona 1 z 1

GW, klimat, rozwój...

Post: 18 maja 2013, 1:27
autor: Kasjan
GW oparty jest na dość starym skrypcie który został połatany i wzbogacony o kilka drobnych nowości,
obecnie pracujemy nad U3 aby zaprowadzić tam porządek i od nowa rozpocząć emocjonującą przygodę,
w przyszłości z pewnością powstaną kolejne uni, jednak niektórym graczom żądnym emocji i nowości to co jest może nie wystarczyć ale z pewnością zostanie grupa która będzie sentymentalnie opierała się o obecną grę i jej możliwości,
dlatego rozważam odpalenie równoległego świata na nieco nowszym skrypcie który będzie również modyfikowany, jednak z uwagi na to że jest "nowszy" część rzeczy jest już rozbudowana a niektóre niezidentyfikowane błędy (czyt. problem z kolejką badań) zlikwidowane,
co sądzicie na ten temat?
jeśli znajdzie się wsparcie ze strony graczy wybierzemy grupę osób które przetestują nowszą wersję xnovy

Re: GW, klimat, rozwój...

Post: 18 maja 2013, 10:07
autor: kiniu
Jak coś to pisze na test

Re: GW, klimat, rozwój...

Post: 18 maja 2013, 11:48
autor: Kapitan Bomba
to zależy, czym ten nowy miałby się różnić od starego

Re: GW, klimat, rozwój...

Post: 18 maja 2013, 12:24
autor: Kemot100
Mogę się pobawić w testy.

Re: GW, klimat, rozwój...

Post: 19 maja 2013, 11:41
autor: Kasjan
do zainteresowanych poszło PW z adresem testowym,
polatajcie, powalczcie, pobadajcie, zobaczcie czy kolejka badań się nie psuje - podobno jest poprawiona, również podobno coś zmieniono w systemie latania,
sądzę że Wy - gracze - najszybciej poczujecie i zauważycie różnice, ustawiłem duże wydobycie i prędkości

po rejestracji dodam wam po 1 000 000 000 antymaterii do testów

generalnie skrypt jest ten sam, wszystko prawie to samo, z tego co na szybko zauważyłem:
- do wyboru są dwie rasy (gultra i vultra)
- nie ma konta komandor tylko jest 5 różnych oficerów których możemy zatrudnić i każdy daje inne bonusy


jak ktoś jeszcze chce się przyłączyć to zapraszam

Re: GW, klimat, rozwój...

Post: 19 maja 2013, 12:57
autor: dante1945
Kasjan z chęcią przetestuje ten nowy kod :D

Re: GW, klimat, rozwój...

Post: 19 maja 2013, 22:31
autor: King
Też bym chętnie potestował, a dla mnie najważniejsze to sprawdzić czy nie ucina ostatniej rundy przy dużych bitwach.

Re: GW, klimat, rozwój...

Post: 04 cze 2013, 21:54
autor: CRITICAL
Można jeszcze wziąć udział w testach?

Widzę, że się chyba nie dowiem ;/