Strona 1 z 5

Istotne zmiany od 06.06.2014

Post: 06 cze 2014, 21:30
autor: Kasjan
Z dniem dzisiejszym zaczynamy wprowadzać zmiany w parametrach i zasadach rozgrywek,
nie będziemy się rzucać od razu na głęboką wodę, zmiany będziemy wprowadzać systematycznie zbierając jednocześnie feedback aby nie przesadzić,
zbyt drastyczna duża i nagła zmiana może wprowadzić niepotrzebny chaos - dlatego małą łyżeczką ale regularnie co kilka dni

  • obecne parametry to: prędkość gry 3, prędkość floty: 3, produkcja surowców: 8,
    z dniem dzisiejszym wprowadzamy następujące zmiany; prędkość gry: 7, prędkość floty: -bez-zmian-, prędkość surowców: 15,
  • kolejne podniesienie nastąpi w niedzielę, na pewno zwiększona zostanie prędkość floty z 3 do 4, co do pozostałych parametrów - zobaczymy jak ta zmiana zostanie przyjęta
  • w niedzielę 8.06.2014 między godziną 10 a 15 zostanie zmieniona zasada limitu ataków - nadal pozostaje max 5 / planeta, ustawiamy też granicę 500 000 pkt - gracze poniżej 500 000 pkt mogą walczyć tylko między sobą, a gracze powyżej 500 000 pktó również tylko między sobą, bez zmian zostaje wylęgarnia - do 7 dni od rejestracji zakaz atakowania oraz brak możliwości być atakowanym; ta zasada również trafi do regulaminu
  • zmiana limitu ataków zostaje wprowadzona na okres testowy 14 dni, 20.06 na podstawie feedbacku od Was ustalimy czy ta zasada przyjmie się na stałe czy zostanie przywrócona wersja

Re: Istotne zmiany od 06.06.2014

Post: 07 cze 2014, 16:56
autor: drebot
Ja jeszcze zmieniłbym podane prędkości :

prędkość gry: 25, prędkość floty: 2, prędkość surowców: 35,

A dlaczego zmniejszył prędkość ? Żeby każdy mógł sobie spokojnie puścić fsa, nie tylko ci co mają GSy i avatary i kolektory. Albo wprowadziłbym jakiś nowy wolny stateczek, który można produkować od prawie samego początku. I dodatkowo wprowadzenie nowej wartości przy wybieraniu prędkości, nie tylko wartości dziesiętne procent ale dodatkowo "5%"

Pozdrawiam. Aha i wycofałbym platformy orbitalne ;)

Pozdrawiam, drebot.

Re: Istotne zmiany od 06.06.2014

Post: 07 cze 2014, 18:27
autor: Bzyk
Myślę że próg 500 000pkt jest za niski i powinien byc podniesiony przynajmniej do 1 000 000 dlatego że przy 500 000 pkt gracze nie będą mieli odblokowanych MN, co stawia ich na przegranej pozycji. Prędkości floty bym nie zmieniał a już na pewno nie zwalniał, chociaż można spróbować polatać na NITRO :). Reszta wygląda ciekawie :) ,zobaczymy co z tego będzie :).

Re: Istotne zmiany od 06.06.2014

Post: 07 cze 2014, 21:02
autor: Kasjan
drebot pisze:Ja jeszcze zmieniłbym podane prędkości :

prędkość gry: 25, prędkość floty: 2, prędkość surowców: 35,


tak jak napisałem, małymi krokami - wszystko rzeczywistość zweryfikuje :)


Bzyk pisze:Myślę że próg 500 000pkt jest za niski i powinien byc podniesiony przynajmniej do 1 000 000 dlatego że przy 500 000 pkt gracze nie będą mieli odblokowanych MN, co stawia ich na przegranej pozycji. Prędkości floty bym nie zmieniał a już na pewno nie zwalniał, chociaż można spróbować polatać na NITRO :). Reszta wygląda ciekawie :) ,zobaczymy co z tego będzie :).


myślę właśnie że eksperymentowanie jest najlepszą drogą do uzyskania najlepszych efektów,
doszliśmy do wniosku że lepiej będzie mniejszymi krokami wprowadzać zmiany i obserwować :)

Re: Istotne zmiany od 06.06.2014

Post: 07 cze 2014, 21:26
autor: drebot
To dobrze, że chcecie wprowadzać zmiany, ale uwierz mi wypada podkręcić jeszcze speed gry do 25 i wydobycie na 35 :) wtedy będzie wszystko dobrze.

PS. żeby nie było kaszanki nie zwiększajcie prędkości floty, bo słabsi gracze nie będą mogli puszczać fsa. Ale w sumie 500k ptk to grawitony powinny być już opracowane i po jednej GSie też powinni mieć na fsa. Ale wprowadzenie jakiegoś nowego, bardzo powolnego statku......hmmm a może zmienienie wymagać co do intergalaktycznego kolektora byłoby dobrym rozwiązaniem :)

Re: Istotne zmiany od 06.06.2014

Post: 08 cze 2014, 12:26
autor: kiniu
jedno mnie stresuje w tej grze predkosc flot a tu widze sZybkosc do 4 .Powiem tak czasem wysrac sie nie mozna mamy byc niewolnikami od esa do zalogowania jest pozamiatane. Wyszyscy chca gre ustawiac pod siebie. To ma byc milo spedzania czasu a mie siedzenie i filowania fona czy cos sie nie dzieje. Ludzie co miesiac jakies zmiany.
i kolejna sprawa forum nie mam czsem zamiaru siedziec i czytac forum, bo jakis oszolom cos sobie wymislil Chcecie utracic aktywnego gracza to tak dalej bo zaczynam miec tego dosc.

Re: Istotne zmiany od 06.06.2014

Post: 08 cze 2014, 12:29
autor: drebot
kiniu pisze:jedno mnie stresuje w tej grze predkosc flot a tu widze sZybkosc do 4 .Powiem tak czasem wystrac sie nie mozna mamy byc niewolnikami od esa do zalogowania jest pozamiatane. Wyszyscy chca gre ustawiac pod siebie. To ma byc milo spedzania czasu a mie siedzenie i filowania fona czy cos sie nie dzieje. Ludzie co miesiac jakies zmiany.
i kolejna sprawa forum nie mam czsem zamiaru siedziec i czytac forum, bo jakis oszolom cos sobie wymislil Chcecie utracic aktywnego gracza to tak dalej bo zaczynam miec tego dosc.



To uważasz mnie za oszołoma ?

Ps ja nie jestem za tym by zwiększać prędkość floty, raczej za tym by ją zmniejszyć. Z tej "trójki" na "dwójkę". A nie podwyższać na "czwórkę". A najlepiej zostawić to takim jakim jest.

Re: Istotne zmiany od 06.06.2014

Post: 08 cze 2014, 12:41
autor: kiniu
drebot nie za oszloloma. I znowu musze zagladac na foru a zona mi sie rozbiera :oops:

Re: Istotne zmiany od 06.06.2014

Post: 08 cze 2014, 12:58
autor: drebot
kiniu pisze:drebot nie za oszloloma. I znowu musze zagladac na foru a zona mi sie rozbiera :oops:



To ją ubierz :P

Re: Istotne zmiany od 06.06.2014

Post: 08 cze 2014, 14:48
autor: Kasjan
Kolejne zmiany:
- zasady ataków zostały zmienione
- prędkość wydobycia surowców została zmieniona z 15 na 18, prędkość gry z 7 na 8
- wstrzymujemy się narazie z podniesieniem prędkości floty