Surowce

Aktualna prędkość wydobycia surowców to 3, czy zmienić?

Tak, zmienić na 2.
0
Brak głosów
Nie, nie zmieniać - 3 jest OK.
4
14%
Tak, zmienić na 4.
2
7%
Tak, zmienić na 5.
3
10%
Tak, zmienić na 6.
20
69%
 
Liczba głosów : 29

Surowce

Postautor: ARKAN » 02 paź 2012, 15:46

Mysle ze dobrze by bylo zwiekszyc wydobycie surki razy cztery piec a nie jak jest w tej chwili gra mozolnie wtedy idzie i wielu graczy sie zniecheca i rezygnuje z grania...wtedy wiecej by sie dzialo wiecej walk wiecej ludzi itd, w innych grach tego typu przyrost sury jest o wiele wiekszy...kto jest za niech sie wpisuje,pozdrav


Kasjan: dodałem do postu ankietę :)
Awatar użytkownika
ARKAN
 
Posty: 109
Rejestracja: 29 cze 2012, 2:05

Re: Surowce

Postautor: halls123 » 02 paź 2012, 16:03

Jestem za,wydobycie jest bardzo male a wszystko kosztuje kupe surki.Trzeba bardzo dlugo zbierac surke zeby w cos zainwestowac a pilnowanie jej nie jest latwe.
halls123
 
Posty: 205
Rejestracja: 14 sie 2012, 12:44

Re: Surowce

Postautor: drebot » 02 paź 2012, 16:15

Jestem za, tym bardziej że "zwykłe" jej zbieranie, np na avatara trwałoby 2-3 lata :)
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Surowce

Postautor: sebzol » 02 paź 2012, 19:13

ja tez jestem za . ja tylko wchodze na konto , zbieram surowce z planet swoich i wychodze z gry bo juz nie mam nawet kogo jechac bo full wiary albo na urlopach albo nie moge juz kogos jechac . wierze ze kadamek i baletnica tez beda za xD takze jak najbardziej jestem za Kasjan :) bardzo dobry pomysl :) a co do avatara, to jak bym mial na niego zbierac ze swoich surowcow, no to moze za jakies pol roku bym go mial :) ppomujajac antymaterie oczywiscie :) czekam na zmiany :) wierze ze gra wtedy zrobila by ie o wiele bardziej ciekawsza :)
sebzol
 
Posty: 136
Rejestracja: 08 lip 2012, 22:27

Re: Surowce

Postautor: Kapitan Bomba » 03 paź 2012, 13:59

A ja jestem przeciw. Najpopularniejsza gra tego typu to ogame i tam wydobycie jest znacznie mniejsze. Na 1 uni wydobycie jest takie same, a jednak ludzie mają dziesiątki tysięcy avatarów. Ta gra nie jest dla ekonomów, tylko dla złomiarzy i farmerów. Jeśli o mnie chodzi, dobrze jest tak jak jest teraz. Jak chcecie mieć wszystko na "hurra" to się przenieście do innej gry, bo takich z kosmicznymi ustawieniami nie brakuje
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Surowce

Postautor: halls123 » 03 paź 2012, 14:08

Heh kapitan bomba ale czy ktos tutaj mowi ze jest ekonomem?
Ostatnio rozwalilem Tobie flote i teraz powiedz ile zajmie Ci zbieranie surki zeby ja odbudowac?
A ile zajmie Ci czasu zeby nazbierac na avatara?
No a jesli juz nazbierasz i go zbudujesz i ktos Ci go rozwali to wtedy znowu musisz stracic kupe czasu na odbudowe.
Masz racje ze sa gry w ktorych sa duze wydobycia z kopalni ale zauwaz jakie tutaj sa koszty budowy budynkow,badan,no i floty.Sa ogromne i strata wiekszej floty powoduje to ze gracze rezygnuja z gry bo nie chce im sie znowu poswiecac kupe czasu na odbudowe
halls123
 
Posty: 205
Rejestracja: 14 sie 2012, 12:44

Re: Surowce

Postautor: King » 03 paź 2012, 15:35

kiedys bylo jeszcze gorzej jak nie działały technologie zwiekszajace wydobycie i jakos dalo sie pograc, a tu widze arkanek wywindowal sobie sztucznie punkciki i teraz nudą powiało, najpierw chce zeby powylaczac graczom urlopy a teraz chce zbudowac 1000 MN w tydzień.
wydobycie jest na bardzo przyzwoitym poziomie to raczej w statystykach avatara i platformy orbitalnej jest cos nie tak

na U1 nie ma co nawet patrzec bo tam bylo tyle błędów ze całość powinna być zresetowana
Obrazek
Uni2: Baal
Awatar użytkownika
King
 
Posty: 130
Rejestracja: 16 maja 2012, 9:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: Surowce

Postautor: Kapitan Bomba » 03 paź 2012, 17:22

Jeśli chodzi o moją flotę, to odbudowanie jej dużo czasu nie zajmie. O to w tej grze chodzi, żeby się nawzajem niszczyć i odbudowywać, gdyby wszyscy rezygnowali po złomie, to w końcu został by jeden gracz i nie miałby co dalej robić. Zwiększenie wydobycia zmieni tylko tyle, że awatar nie będzie już czymś trudnym do zdobycia i znacznie zwiększy się ich ogólna liczba, co spowoduje jednoczesne osłabienie tej jednostki. Ile czasu potrzeba, żeby odkryć wszystkie technologie?? 3-4 tygodnie i nie brakuje wcale surowców, tylko czasu. Cena awatara jest dosyć dobra, bo w końcu jest to najwyższa technologia zarezerwowana dla najlepszych i tak powinno chyba zostać. Jedyna zmiana, jaką bym chciał wprowadzić, to obecność norium w złomie, w końcu jak wynika z opisu tego surowca jest to połączenie metalu, ze szkłem, więc logicznie rzecz biorąc nie powinno "wyparować" po zezłomowaniu floty:D

Jeśli gracze; tak jak mówi halls; rezygnują po stracie floty, to znaczy, że nie rozumieją istoty tej gry, albo nie potrafią przegrywać i nie w wydobyciu problem, tylko w reklamie. Jeśli zwiększyć wydobycie, to wartość ewentualnie straconej floty, względem wydobycia nie zmieni się ani troche, bo analogicznie skoro masz więcej surowców, to masz większą flotę tak??
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Surowce

Postautor: halls123 » 03 paź 2012, 23:09

Baal ale zauwaz jak sie ma wydobycie surowcow do ceny avatara albo platformy obronnej.To moze trzeba zmniejszyc ich koszt budowy.
Tutaj nie chodzi o to zeby wybudowac 1000 MN w tydzien ale o to zeby po zlomie mozna bylo sie jakos w miare szybki sposob odbudowac.Nie chodzi mi o MN bo to nie problem zeby nazbierac na ten statek ale o Avatary i platformy.Gs tez nie jest tani a chodzi tutaj najbardziej o norium bo mozna caly dzien farmic a i tak go duzo sie nie nazbiera.Tutaj nie chodzi o mnie bo nawet jesli dostane zloma to bede gral bo lubie ta gre ale zauwazylem ze gracze ktorych kasowalem odkad tutaj jestem to duzo takich graczy juz nie gra.Ja w tej chwili widze kilku graczy ktorzy sa aktywni a reszta to urlopy albo nie graja wogole.
Nie uwazasz ze lepiej jest zdjac urlopy tym co sa juz miesiac bez gry niz maja trwac bez sensu na urlopach do konca rexgame.Jesli tak bedzie to za rok 80% graczy bedzie na urlopach.
halls123
 
Posty: 205
Rejestracja: 14 sie 2012, 12:44

Re: Surowce

Postautor: King » 04 paź 2012, 0:25

Ilość floty w dużym stopniu zależy od tego ile ktoś ma antymaterii, ile pozbiera w absurdalnie wielkich deszczach meteorytów itp.
no i nie zapominajmy o pushowaniu, cała surka trafia do najsilnieszego w sojuszu ktory buduje wszystkim flote ponad ich możliwości no i wtedy faktycznie taki ktoś szybko sie nie odbuduje w przypadku straty poniewaz egzystowal w grze ponad "stan"

Osoby ktore przestaja grac po pierwszym zezlomowaniu to najczesciej wlasnie tacy co rejestruja sie w piatek a w srode poprzez zakupy w sklepie wchodza w zasieg top20 (juz pomijam fakt ze 90% zostawia wszystko na planetach bez fs'a bo poprostu niepotrafi grac)

Avatar odstaje od reszty zdecydowanie, nalezy zmienic jego koszt budowy i siłe
Platforma orbitalna? nie wiem jakim cudem mialby ktos do tego dojsc normalnie jak kosztuje kilka miliardow surowcow

PS.
Nikt nie powinnien kierowac sie stanem flot na U1 poniewaz tam wystąpiły błędy w postaci dodania graczom z top surowcow w ilościach astronomicznych oraz milionów avatarów.
Ostatnio zmieniony 04 paź 2012, 13:10 przez King, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek
Uni2: Baal
Awatar użytkownika
King
 
Posty: 130
Rejestracja: 16 maja 2012, 9:26
Lokalizacja: Warszawa

Następna

Wróć do Propozycje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron