Silos klonujący

Silos klonujący

Postautor: Kapitan Bomba » 01 gru 2012, 15:45

Proponuję wprowadzenie nowego budynku- silosa klonującego. Rzecz polega na tym, że wkładamy do niego surówkę na minimum 24h i jej ilość zwiększa się o powiedzmy 5% na dobę * poziom silosu. Oczywiście taka rzecz musiałaby być niezwykle kosztowna i trudna do osiągnięcia.

Proponowany koszt:
600kk
400kk
150kk
100kk

Proponowane wymagania:
-Uniwersytet poziom 3
-Fabryka nanitów poziom 7
-technologia energetyczna poziom 17
-technologia komputerowa poziom 20
-rozwój grawitonów poziom 4
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Silos klonujący

Postautor: drebot » 01 gru 2012, 16:53

Buahahahahahah noopku. Ciekawe jakie to jeszcze pomysły będziecie mieli. :mrgreen:


ale osobiście jestem na tak :)
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Silos klonujący

Postautor: Kapitan Bomba » 02 gru 2012, 20:23

.....
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Silos klonujący

Postautor: sperti » 02 gru 2012, 20:35

pomysł jak najbardziej ciekawy taka forma lokaty oszczędnościowej w grze by się przydała na pewno każdemu , jestem stanowczo na tak.
Awatar użytkownika
sperti
 
Posty: 122
Rejestracja: 04 paź 2012, 23:09

Re: Silos klonujący

Postautor: King » 02 gru 2012, 23:52

Moze galaktyczny bank, do ktorego wkladaloby sie surke na procent?
Obrazek
Uni2: Baal
Awatar użytkownika
King
 
Posty: 130
Rejestracja: 16 maja 2012, 9:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silos klonujący

Postautor: Kapitan Bomba » 03 gru 2012, 7:10

Myslałem o czymś podobnym do banku, ale pomyślałem, że lepiej by było, gdyby każdy musiał zapracować sobie na możliwość rozmnażania kapitału.
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Silos klonujący

Postautor: King » 03 gru 2012, 11:47

Tyle że odcinasz na starcie 90% graczy od tej nowosci,
Moja propozycja:
Silos tak, ale silos który określa ile możesz zdeponować w banku (koszt i rozwój taki jaki ma np. silos norium, jeden na wszystkie kolonie)
Galaktyczny bank który daje ci zyskNA24h=surka_w_silosie*poziom_cywilizacji%
np.
wkładasz do silosa poziom 5 "1 020 000"jakiegoś surowca, dostajesz po 24h:
(zakładając poziom cywilizacji 5)
1 020 000*0,05=51 000 np. norium

Rozbudowanie silosa do poziomu 10-12 nie jest trudne, a osiągalne dla wszystkich nawet kogoś kto ma 300k pkt.

Poziom 10 daje 21 420 000 czyli byłoby już ponad 1kk surowca dziennie, oczywiście najpierw trzebaby było zdobyć te 21kk.

PS.
Galaktyczny bank można dodać do funkcji komandora.
Obrazek
Uni2: Baal
Awatar użytkownika
King
 
Posty: 130
Rejestracja: 16 maja 2012, 9:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silos klonujący

Postautor: Kapitan Bomba » 04 gru 2012, 10:04

Wszystko pięknie tylko nie zostawisz 21kk w magazynie na 24h . Chodzi o to żeby surowce w czasie "%" były bezpieczne.
Z drugiej strony takie wymagania dają jakiś nowy cel w grze i zachęcają do zabawy. w przypadku uni2 od takiej nowości póki co byłoby odcięte 100% graczy, bo nikt nie ma uniwerka, ani grawitonów na 4. Gdyby nie ograniczać ilości możliwych do zdeponowania surowców, to taki % mógłby stanowić w późniejszych etapach gry gigantyczny zysk, więc na pewno każdy dążyłby do tego
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Silos klonujący

Postautor: King » 04 gru 2012, 15:04

No tak, jakos nie patrzyłem na wymagania jakie zaproponowałeś, ja bym zostawił 21kk.
Obrazek
Uni2: Baal
Awatar użytkownika
King
 
Posty: 130
Rejestracja: 16 maja 2012, 9:26
Lokalizacja: Warszawa


Wróć do Propozycje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

cron