Protest

Kto popiera mój protest

Czas głosowania minął 06 sty 2015, 15:27

popieram
1
25%
nie popieram
3
75%
 
Liczba głosów : 4

Protest

Postautor: marek » 30 gru 2014, 15:27

To nic osobistego Drebot ale wielu ludzi jest nie zadowolonych z tego co robisz. Skoro chcesz administrować gra nie możesz w nią grać po za kontem kontrolnym a co do mnie to gram tu od lat.
A jeśli jesteś graczem i masz wpływ na ustawienia gry wiec ja mam takie samo prawo jak Ty czy ktokolwiek na grze Wiec sprawa jest prosta wszystkie Twoje zmiany na grze powinny być zresetowane a każda kolejna zmiana powinna być poddana głosowaniu wszystkich graczy .
Gram kupuje antymaterie wiec ma to taki sam wpływ na grę co Ty
Ostatnio zmieniony 30 gru 2014, 15:46 przez marek, łącznie zmieniany 1 raz
marek
 
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2014, 20:13

Re: Protest

Postautor: aero_tg » 30 gru 2014, 15:36

Może jestem głupi :roll: ale nie bardzo kumam co mam popierać lub nie :?:
aero_tg
 
Posty: 26
Rejestracja: 20 gru 2014, 15:45

Re: Protest

Postautor: marek » 30 gru 2014, 15:45

aero_tg pisze:Może jestem głupi :roll: ale nie bardzo kumam co mam popierać lub nie :?:

mój protest bo nie podoba mi się zaistniała sytuacja na grze
marek
 
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2014, 20:13

Re: Protest

Postautor: Black211 » 30 gru 2014, 20:48

Też nie bardzo rozumiem co takiego zrobił w grze drebot. Jakie to zmiany wprowadził. Wiem że pomaga kasjanowi merytorycznie ale do silnika gry czy do innych opcji to nie ma dostepu.
Programmers never die,
They just go offline.
Awatar użytkownika
Black211
 
Posty: 120
Rejestracja: 04 paź 2012, 14:01

Re: Protest

Postautor: halls123 » 30 gru 2014, 21:49

Ja również nie rozumiem o co ten krzyk,zmiany przeprowadza kasjan i z tego co wiem to drebot nie ma żadnych uprawnien żeby cokolwiek zmieniać w grze.Tak jak napisał Black211-drebot nie ma dostepu do silnika ani innych opcji.
Co do zmian które zostały wprowadzone to uważam że są ok i nie mam do niczego zastrzeżeń.
halls123