Propozycje eventów

Propozycje eventów

Postautor: dante1945 » 16 kwie 2013, 21:49

Siemano chciałbym wam zarzucić temat o wprowadzeniu EVENtów na U1 i U2.


Moją propozycją są miedzy innymi:
- Zwiększenie wydobycia surowców o 150% ( 2 razy w mies.)
- Misje Ekspedycyjne [ gdzie mamy zwiększoną o 50% szanse znaleźć dodatkowe jednostki mocnej floty oraz surowców ( raz w mies.)]
- Deszcze meteorów ( około 2 razy w mies.)
- Atak na Admina [ gdzie admin zostaje pozbawiony ochrony słabego gracza :lol: i każdy może go zaatakować. Admin wtedy na planecie posiada nieskończoną liczbę surowców oraz najmocniejszą obronę, nie posiada także żadnych statków. A każdy gracz będzie mógł zabrać jedynie 500 mil każdego surowca. O ile przetrwa obronę :twisted: ( raz w mies.)]

Przedstawione propozycje eventów odbywały by się co weekend i w zależności od wyboru graczy by był wprowadzany.
Jeśli macie jakieś jeszcze inne i ciekawe propozycje piszcie.

PS. Kasjan trzeba uratować tą grę i sprowadzić nowych graczy. Wiec trzeba wprowadzić nowe rzeczy do gry ;)
Obecnie gram na U3 jako ZakapturzonyPomidor
Obrazek
Awatar użytkownika
dante1945
 
Posty: 82
Rejestracja: 24 mar 2013, 17:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Propozycje eventów

Postautor: Kapitan Bomba » 17 kwie 2013, 13:46

Atak na admina to naprawdę genialny pomysł, ale proponowałbym, aby max ilość zebranych surowców zależała od ładowności naszej floty. To by wymagało oczywiście nie używania mega recków i frachtowców, ale na to też mam sposób.
Wystarczy zrobić nową jednostkę obrony, działo wyposażone w szybkie działa przeciwko frachtowcom i mega reckom (np. szybkie działa 1.000.000) takie działo odbudowywało by się po każdym ataku samoczynnie, a jego moc bojową można by przyrównać do dwóch-pięciu dział grawitonowych.
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Propozycje eventów

Postautor: Kasjan » 17 kwie 2013, 17:21

atak na admina raczej odpada bo pozbawimy możliwości słabszych graczy którzy się nie przebiją :)
pozostałe pomysły są świetne, będziemy je wdrażać,
co powiecie na rozpoczęcie od 1 maja z nowym uni i na nowym uni powitalny deszcz + pierwsze 5 dni większe wydobycie?
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Propozycje eventów

Postautor: Kapitan Bomba » 17 kwie 2013, 19:12

Ja bym był za tym, żeby nie kombinować żadnych eventów od początku uni, tylko po jakimś czasie dopiero. Poszedłbym nawet dalej i zablokował na jakiś tydzień możliwość zakupu pakietu surowców i flot. Nie warto przyzwyczajać od samego początku graczy do łatwo dostępnych surowców, bo potem tego braknie i nagle się okaże, że połowa graczy nie wie co robić dalej.

Co do ataku na admina, nie zgadzam się z Kasjanem, bo rozwalenie takiego jednego działka wcale nie wymaga wiele i po tygodniu gry spokojnie można zgromadzić flotę wystarczającą na dokonanie takiego ataku. Byłaby to nawet swego rodzaju mobilizacja do robienia floty, a nie ładowania w eko. Im więcej flociarzy, tym lepsza i bardziej dynamiczna rozgrywka.
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Propozycje eventów

Postautor: dante1945 » 17 kwie 2013, 19:17

Kasjan a czemu by nie, przecież można by było zrobić na twoich koloniach słabsze respy obrony gdzie słabsi gracze by się przebili. No zawsze zostaje też opcja ataku jako sojusz :twisted:
Otwarcie nowej Uni raczej nie ma sensu ale lepiej zrobić ankietę. No i dobrze by było najpierw przetestować eventy i zdobyć nowych graczy a następnie otworzyć U3 no chyba, że aż tak ci się spieszy.


Kapitan Bomba pisze:To by wymagało oczywiście nie używania mega recków i frachtowców, ale na to też mam sposób.
Wystarczy zrobić nową jednostkę obrony, działo wyposażone w szybkie działa przeciwko frachtowcom i mega reckom (np. szybkie działa 1.000.000) takie działo odbudowywało by się po każdym ataku samoczynnie, a jego moc bojową można by przyrównać do dwóch-pięciu dział grawitonowych.


Kapitan coś takiego by było za silne i mogło by dziesiątkować flotę przeciwnika. Myślałem coś o tym by stworzyć naziemną gwiazdę śmierci albo coś takiego jak w Star Wars :twisted:
Obecnie gram na U3 jako ZakapturzonyPomidor
Obrazek
Awatar użytkownika
dante1945
 
Posty: 82
Rejestracja: 24 mar 2013, 17:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Propozycje eventów

Postautor: halls123 » 17 kwie 2013, 21:22

Ja z jednej gry zrezygnowalem przez eventy typu 'duzo surki u admina i mozna po nia latac' na poczatku byly co weekend pozniej sie przedluzaly a pozniej to juz byly kiedy ktos tylko dal propozycje.Pozniej ta gra zmienila sie w czekanie na eventy zbiernie surki i budowa floty na kolejne eventy zeby za kazdym razem zebrac jeszcze wiecej.Gralem tam 2 miesiace i nikt nikogo nie atakowal dlatego ze to sie nie oplacalo bo wystarczylo poczekac na event i zbierac surke o wiele wieksza niz atak na flote.Dlatego nie za bardzo popieram ten pomysl.Ja proponowalbym jakies zadania i kazdy kto je wykona bedzie dostawal nagrody w postaci surowcow lub floty ale te nagrody nie moga byc zbyt wysokie.Kazdy gracz mialby takie same zadania i kazdy moglby je wykonac,Za kazdym razem te zadania powinny byc trudniejsze a nagroda dostosowana do tego.

moga to byc zadania typu;
-zeskanowanie 10 planet innego gracza
-atak na innego gracza
-zbior zlomu
-zniszczenie floty
-zniszczenie ksiezyca

te zadania powinny byc dzienne,tygodniowe,miesieczne itd to wszystko powinno sie laczyc za dzienne taka nagroda,za tygodniowe inna a za miesieczne jeszcze inna.
halls123
 
Posty: 205
Rejestracja: 14 sie 2012, 12:44

Re: Propozycje eventów

Postautor: Kapitan Bomba » 18 kwie 2013, 9:54

Dobrze, żeś się halls wypowiedział. Skoro takie rozwiązanie nie sprawdza się w innej grze, to dlaczego miałoby się sprawdzić tutaj. Co do zadań, faktycznie jest to świetny pomysł, tylko jak monitorować ich przebieg u wszystkich graczy na raz?? Najlepiej byłoby robić zadania dla sojuszy. Wówczas na pewno łatwiej sprawdzić ich przebieg (wrzucamy raporty na forum), oraz można na tym zyskać nowych graczy, bo zadania mogłyby polegać na np.
-Przyjmij jednego słabego gracza do guild i pomóż mu dogonić resztę ekipy w punktacji.
-Całodzienny farming rozdaj pięciu wybranym graczom w przedziale punktowym 1-10.000
Tym podobne "harytatywne działanie" od czasu do czasu powinno być solidnie wynagradzane i mogłoby przyciągać nowych graczy. W Zamian za wykonanie takich Zadań można by sojuszom rozdawać unikatowe statki.

Jeśli chodzi o zadania dla indywidualnych graczy, jedyną możliwością jest chyba zlecenie zniszczenia/postawienia dowolnego moona. O ile postawić moona to nie problem, o tyle zniszczyć...
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Propozycje eventów

Postautor: dante1945 » 18 kwie 2013, 18:53

Halls jakie masz doświadczenie w grach ??
A poza tym można zawsze taki event zrobić raz w miesiącu. Dodam też, że w takich grach trzeba zachęcić w jakiś sposób nowych graczy by z nami zostali. Wiem też, że takie eventy mogą być destrukcyjne na dłuższa metę. Jestem byłym graczem Ogame (od 2005 r.), Shakes & Fidget - The Game, Plemona, itp. I wiem, że nie wszędzie wyszło tak jak powinno xD
Obecnie gram na U3 jako ZakapturzonyPomidor
Obrazek
Awatar użytkownika
dante1945
 
Posty: 82
Rejestracja: 24 mar 2013, 17:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Propozycje eventów

Postautor: halls123 » 18 kwie 2013, 20:45

Jakie mam doswiadczenie? okolo 10 lat gram w gry tego typu,na ogame zaczynalem i sie uczylem.

Kapitan pytasz sie jak kontrolowac te zadania? Powinna byc zakladka 'zadania' tam powinny byc wypisane wszystkie zadania jakie sa do zaliczenia i gdy sie je zaliczy to beda sie wyswietlaly na zielono lub ze zadanie wykonane lub cos w tym rodzaju.To powinno byc na zasadzie takiej jak wykonuje sie badania lub budynki,zaliczasz jedne zeby odblokowac inne.Tak samo powinno byc z zadaniami.Te ktore napisalem to tylko propozycja,moga byc inne ale chodzi o to zeby zmotywowac graczy do ich wykonywania i zeby byla za to jakas nagroda.
Twoje propozycje rowniez sa ok,trzeba by bylo wybrac najlepsze i je wdrozyc.
halls123
 
Posty: 205
Rejestracja: 14 sie 2012, 12:44

Re: Propozycje eventów

Postautor: Kapitan Bomba » 21 kwie 2013, 21:17

Pisałem już, że system questów byłby czymś bardzo interesującym, zwłaszcza, gdyby go porządnie przemyśleć. Dodatkową zaletą takiego pomysłu byłby samouczek, który można by w pierwszych questach umieścić. Rzecz w tym, żeby to nie była zajawka dla zabicia czasu w oczekiwaniu na zakończenie badania/budowli, tylko żeby taki system odpowiednio nagradzać, żeby questy były zróżnicowane od takich prostych dla każdego, przez takie, które może zaliczyć maksymalnie kilku graczy w jednym czasie, do takich, które może zaliczyć tylko jeden. Żeby osiągnąć taki efekt potrzeba by na pewno zorganizować w grze GMa, a nawet dwóch, żeby ogarniali grę przynajmniej 2-3 razy dziennie i myśleli nad tymi questami.
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01


Wróć do Propozycje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

cron