Prędkość gry U2 - uwagi

Prędkość gry U2 - uwagi

Postautor: Kasjan » 21 lis 2014, 11:05

Gdy wrzucaliśmy temat i zapowiadaliśmy z kilkudniowym wyprzedzeniem informację że prędkości zostaną zmienione a flota poruszać się będzie wolniej kilka osób z entuzjazmem przyjęło zmiany,
pozostali się nie odzywali,

gdy zmieniliśmy parametry i niektórzy latali szybciej niektórzy wolniej to osoby którym zwolniła flota zgłaszali fakt że inni latają szybciej, a osoby latające szybciej się nie przyznawały...

gdy wprowadziliśmy poprawkę która wyrównała szanse i wszyscy poruszają się w jednym tempie spadła na nas fala krytyki i pokazało się niezadowolenie graczy,

ten temat przesądzi nad kierunkiem kolejnych zmian - liczę na aktywną i merytoryczną dyskusję w celu znalezienia optymalnych dla większości graczy parametrów

obecne parametry:
całkowita prędkość: 30
prędkość floty: 0.25

AKTUALIZACJA:
26.11.2014 OK. GODZ. 18-19 ZWIĘKSZONA ZOSTANIE PRĘDKOŚĆ FLOTY Z 0.25 DO 0.60,
zobaczymy przez kolejne kilka dni jak będzie wyglądać dynamika, docelowo ma być możliwa gra zespołowa - ACS, podstawki etc.
dodatkowo jeśli napiszecie że pomysł jest ok to podniesiemy prędkość transporterów oraz frachtowca o 20%
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 578
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Prędkość gry U2 - uwagi

Postautor: Nocturne » 21 lis 2014, 14:38

Witam !
Wnoszę o przyśpieszenie prędkości floty o 50% względem aktualnych ustawień. Swoją propozycje poprieram stwierdzeniem że gra jest teraz monotonna i nudna. Zwiększenie prędkości w stopniu umiarkowanym mogłoby przynieść trochę dynamiki i akcji do gry.
Nocturne
 
Posty: 3
Rejestracja: 13 paź 2014, 21:50

Re: Prędkość gry U2 - uwagi

Postautor: voytas175 » 21 lis 2014, 18:31

Rozsądnym rozwiązaniem byłoby pozostawienie predkości gry na obecnym poziomie, zaś podniesienie prędkości floty do 0,50, ponadto skrucenie czasu ekspedycji z 1 godziny do 15 - 20 minut. To wszystko można powiązać z podniesieniem limitów ataku na słabszych graczy.
voytas175
 
Posty: 20
Rejestracja: 05 mar 2013, 21:17

Re: Prędkość gry U2 - uwagi

Postautor: narutoo » 21 lis 2014, 19:21

Witam !
moim zdaniem powinnismy rozwazyc przyspieszenie floty cywilnej (w tym sond) do znacznie wiekszej predkosci nastepnie zrobic delikatny podzial na "lekka" flote i "ciezka" lekka (dosc szybka ) do farmienia a ciezka do wojen i automatycznie parametry tych jednostek (obrona, atak itp) dostosowac do tego
narutoo
 
Posty: 66
Rejestracja: 30 lip 2013, 9:49

Re: Prędkość gry U2 - uwagi

Postautor: marek » 21 lis 2014, 21:58

Witam czy ktoś mi tu wyjaśni co się tu dzieje. Bo jest jeden wielki burdel nigdy tu jeszcze tak nie było jak jest ostatnio i bez ściemy proszę . Bo nie mam zamiaru siedzieć po 5 godzin przed kompem.
marek
 
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2014, 20:13

Re: Prędkość gry U2 - uwagi

Postautor: zibironrz » 22 lis 2014, 13:17

Witam
Moim skromnym zdaniem szybkość floty powinna być zwiększona zdecydowanie a jednocześnie zwiększona zdecydowanie wartość obrony planet (ale bez platform które powinne być zlikwidowane), wartość jednostek obronnych powinna być porównywalna do jednostek floty a nawet je przewyższać.Tak żeby ktoś kto się decyduje się na ekonomię mógł ufortyfikować jedną planetę tak żeby dała odpór przeciwnikowi silniejszemu.Jednostki obronne nie podlegały by odnowie. Oraz czym słabszy przeciwnik zaatakowany tym mniejsze zyski dla atakującego i odwrotnie czym silniejszy tym większe zyski.

Pozdrawiam
zibironrz
 
Posty: 18
Rejestracja: 21 lis 2014, 15:23

Re: Prędkość gry U2 - uwagi

Postautor: marek » 22 lis 2014, 14:06

A ja chce mieć więcej platform bo jedna to trochę mało przydatna. A co do floty to jest jakaś kpina chce frachtowca co lata w 2 minuty za galaktyki na galaktykę nie w 36 minut i siedzieć po 6 godzin na grze, co do reszty floty może być . No ale gra jest ustawiana pod topowców no ja taki szarak może sobie tylko popisać i nie uzyskać odpowiedzi
marek
 
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2014, 20:13

Re: Prędkość gry U2 - uwagi

Postautor: zibironrz » 22 lis 2014, 15:42

według mnie platformy preferują tylko kilku graczy którzy spokojnie czekają za platformami (i nic im nie można zrobić bo na pokonanie platformy potrzeba ponad 15000 mega Niszczycieli), aż ktoś naskłada trochę surowców i flotę, potem jednym atakiem zbierają wszystko. A można by było zrobić taką samą obronę składającą się z wielu jednostek i każdy atak floty powodowałby określone straty w obronie. Także flota powinna ponosić określone straty przy każdym ataku na bronioną planetę.Można wprowadzić losowy czynnik strat spowodowany <błędami dowodzących obroną lub flotą> itp.
zibironrz
 
Posty: 18
Rejestracja: 21 lis 2014, 15:23

Re: Prędkość gry U2 - uwagi

Postautor: zibironrz » 22 lis 2014, 16:39

wtedy doszły by do głosu rakiety międzyplanetarne które teraz praktycznie nic nie znaczą i nawet najsilniejszemu przeciwnikowi można się odgryzać i nikt nie mógłby siąść na laurach tylko dlatego że zaczął wcześniej grę lub ma więcej czasu na siedzenie przed kompem.
zibironrz
 
Posty: 18
Rejestracja: 21 lis 2014, 15:23

Re: Prędkość gry U2 - uwagi

Postautor: ariellos » 22 lis 2014, 17:57

Nie wiem jaka prędkość floty była przed zmianą. Jak zacząłem grać tutaj, podobała mi się dynamika gry. Szybkie skany i ataki. Myślałem że identyczą prędkość gry ma tutaj każdy gracz. W obecnej chwili latam po 15min. z jednej na drugą planetę w tym samym sektorze (dla mnie tragedia).
Osobiście uważam że powinniśmy rozważyć powrót do prędkości floty od której zaczynałem grę- niestety nie wiem jaka były.

obecne parametry:
całkowita prędkość: 30
prędkość floty: 0.25

Wg mnie flota latała 3-4 razy szybciej.
Całkowita prędkość gry może zostać na tym samym poziomie.
ariellos
 
Posty: 6
Rejestracja: 25 paź 2014, 22:50

Następna

Wróć do Ogłoszenia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron