ogólne uwagi co do gry

Re: ogólne uwagi co do gry

Postautor: marek » 02 gru 2014, 13:43

Mi tez to nie odpowiada moim zdaniem obliczanie tego wszystkiego go to jest nie jasne 40 000LM powinna rozbić avatara suma ataku LM jest równa obronie avatara wiec to i to powinno się rozwalić , odwrotnie kiedy to avatar atakuje LM Po skanie wystarczy kalkulator by to obliczyć a tak to jesteś skazany na symulator a nie zawsze mówi prawdę i co do tego nie ma możliwości ustawienia kolejności ataku jednostek . Całość do przebudowy się nadaje
marek
 
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2014, 20:13

Re: ogólne uwagi co do gry

Postautor: Kasjan » 02 gru 2014, 16:26

Black211, jak masz jakiś sprawdzony silnik walk to podeślij, przetestujemy na wersji testowej :)

przerobiłem na wersji testowej bardzo dużo różnych wariantów i ta opcja wychodzi najsensowniej ze wszystkiego co nam wpadło w ręce, nie mniej jednak na pewno silnikowi walk brakuje wiele do doskonałości więc jestem otwarty na propozycje,

z wdrażaniem pomysłów w silnik (przerabianie go) może być już ciężej bo zarówno kodu jest trochę i jest dość chaotyczny a wariantów walk wiele przez co różne sposoby / mechanizmy mogą się wzajemnie wykluczać
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 581
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: ogólne uwagi co do gry

Postautor: Black211 » 03 gru 2014, 10:21

Marku, zapominasz o punktach strukturalnych w walce. Przebicie obrony przeciwnika nie gwarantuje zniszczenia statku, jeszcze trzeba wziąć pod uwagę punkty strukturalne (opancerzenie w badaniach byłoby zbędne gdybyśmy brali pod uwagę tylko siłę obrony). Dla tego napisałem że 40k LMów nie zniszczy Avatara, ale 600k LMów ma już szansę na pokonanie Avatara (ok 32kk-34kk ataku potrzeba aby mieć szansę na zniszczenie Avika).

Kasjan, na PW masz silniki jakie posiadam na chwilę obecną. Jednak nie wiele to zmieni bo silnik walk jest niemal identyczny z tym co mamy na GW. Dla tego zostaje tylko napisanie Silnika walk od podstaw (co nie jest zbyt proste :D ). Puki nie rozwiążemy systemu walki to SD na niewiele się zdadzą.
Programmers never die,
They just go offline.
Awatar użytkownika
Black211
 
Posty: 120
Rejestracja: 04 paź 2012, 14:01

Re: ogólne uwagi co do gry

Postautor: drebot » 03 gru 2014, 11:55

Ja mam szybkie działa w 50 % zrobione. Ale w sumie racją jest by zrobić dobrze silnik walk, a później zabrać się za SD.
drebot
 
Posty: 339
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: ogólne uwagi co do gry

Postautor: marek » 04 gru 2014, 8:49

Black211 pisze:Marku, zapominasz o punktach strukturalnych w walce. Przebicie obrony przeciwnika nie gwarantuje zniszczenia statku, jeszcze trzeba wziąć pod uwagę punkty strukturalne (opancerzenie w badaniach byłoby zbędne gdybyśmy brali pod uwagę tylko siłę obrony). Dla tego napisałem że 40k LMów nie zniszczy Avatara, ale 600k LMów ma już szansę na pokonanie Avatara (ok 32kk-34kk ataku potrzeba aby mieć szansę na zniszczenie Avika).

Kasjan, na PW masz silniki jakie posiadam na chwilę obecną. Jednak nie wiele to zmieni bo silnik walk jest niemal identyczny z tym co mamy na GW. Dla tego zostaje tylko napisanie Silnika walk od podstaw (co nie jest zbyt proste :D ). Puki nie rozwiążemy systemu walki to SD na niewiele się zdadzą.

No i właśnie to jest zagmatwane jak dla mnie nie jest przejrzyste ale nie będę wnikał
marek
 
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2014, 20:13

Poprzednia

Wróć do Ogólne rozmowy o grze

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron