Bład Nanitów

Re: Bład Nanitów

Postautor: drebot » 28 lis 2014, 14:00

marek pisze:Znaczy przyśpieszone czy ustawione tak jak to jest w opisie i założeniach ich działania?



naprawione, każdy poziom zmniejsza czas budowy dwukrotnie
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Bład Nanitów

Postautor: marek » 28 lis 2014, 14:04

Na U3 wygląda to obiecujaco. Musze przeprosić za to ze tak naciskałem ale warto było :D
marek
 
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2014, 20:13

Re: Bład Nanitów

Postautor: Kasjan » 28 lis 2014, 14:26

marek pisze:Na U3 wygląda to obiecujaco. Musze przeprosić za to ze tak naciskałem ale warto było :D


Nie ma za co, warto było naciskać, temat jakoś umknął i został z niedopowiedzeniami :)
zaangażowanie ze strony graczy cieszy, osobiście mnie martwi to że nie mamy głosów w sprawie kolejnych zmian: szybkie-dziala-aktualizacja-t1165.html

marek, Twoje zaangażowanie w sprawie nanitów + zaangażowanie drebota w ostatnim czasie w wiele innych tematów powielone na chociaż 15-20 graczy i już wiemy w jakim kierunku iść ze zmianami,
niestety znając życie gdy już wprowadzimy zmiany pojawi się fala krytyki i tysiące lepszych pomysłów :(

dlatego proszę - udzielajcie się w temacie szybkich dział, rzucajcie spostrzeżenia, dzięki nim szybciej osiągniemy efekt docelowy oraz unikniemy wtop :-)
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Bład Nanitów

Postautor: marek » 28 lis 2014, 17:40

Właśnie jak się wprowadzi zmiany można to skrytykować albo zaakceptować jest na czy, się oprzeć
marek
 
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2014, 20:13

Poprzednia

Wróć do Błędy gry

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron