Niestety Kasjan muszę ponarzekać a to dla czego?
Przed zmianą mam w zasięgu (x5) 33 graczy których mogę atakować, odliczając 2 z sojuszu zostaje 31 graczy w zasięgu.
Po przeliczeniu na nowe statystyki mam w zasięgu (x5) 17 graczy których mogę atakować, odliczając 1 z sojuszu zostaje 17 graczy w zasięgu.
Jak widać zmiana na moim przykładzie nie jest najlepsza. Dla tego wolę już stary prosty system do podliczania punktów.
Nie mówiąc że lepiej by było wprowadzić jeden z moich pomysłów z innego
tematu:
Black211 pisze:A ja bym poszedł w inną stronę. Mianowicie wykorzystać można by było ilość wygranych walk i na podstawię tego określić widełki do ataku na danego gracza, np:
0-100 wygranych walk x2
101-200 wygranych walk x3
201-300 wygranych walk x4
301-400 wygranych walk x5
401-500 wygranych walk x6
501-600 wygranych walk x7
601-700 wygranych walk x8
701-800 wygranych walk x9
801-900 wygranych walk x10
Oczywiście pod uwagę by musiały być brane wygrane walki atakującego i atakowanego i z tego wybierana najmniejsza wartość.
Pomysł dawałby możliwość wykorzystania już istniejącej statystyki i dawałby ochronę graczom co wolą grać eko lub wolą tworzyć bunkier. A ci co wolą farmić to by musieli się liczyć z tym, że zwiększają swoje widełki i mogą zostać zaatakowani przez silniejszych.
Ewentualnie na podstawie poziomu jaki ma dany gracz (w podglądzie statystyka) można by określić w jakich widełkach się mieści gracz co by dawało równe rozmieszczenie punktów dla graczy grających eko, stawiających bunkier czy też dla flociarzy.
Obydwie opcje dają podobne możliwości regulacji przedziałów ataku i tylko w php trzeba by nanieść aby blokował słabych i silnych graczy tak jak powinien a nie jak obecnie są rozbieżności i trzeba zwracać uwagę na to kogo się atakuję aby nie przekroczyć widełek.
Można by rozbudować bardziej dając możliwość nie tylko do x10 ale i więcej np. x20, x30 itp (w przypadku pierwszego pomysłu), albo bardziej urozmaicić drugi o większą ilość poziomów (jak wyżej każdy poziom to xY gdzie Y to mnożnik).
Podsumowując starania Adminów aby zmienić niedociągnięcia statystyk są chwalebne, ale poszły trochę w niewłaściwą stronę. Głównie ze względu na graczy już grających. Na nowym UNI by się bardzo ładnie przyjęło, ale teraz to tylko zamieszanie zrobi.
Edit: Nie doczytałem uważnie że zmiana dotyczy na razie tylko
budynków i badań. Czekam na zmianę uwzględniającą również
flotę i obronę bo to może mieć znaczenie i moja wypowiedź będzie w tedy niepotrzebna.