GW, klimat, rozwój...

GW, klimat, rozwój...

Postautor: Kasjan » 18 maja 2013, 1:27

GW oparty jest na dość starym skrypcie który został połatany i wzbogacony o kilka drobnych nowości,
obecnie pracujemy nad U3 aby zaprowadzić tam porządek i od nowa rozpocząć emocjonującą przygodę,
w przyszłości z pewnością powstaną kolejne uni, jednak niektórym graczom żądnym emocji i nowości to co jest może nie wystarczyć ale z pewnością zostanie grupa która będzie sentymentalnie opierała się o obecną grę i jej możliwości,
dlatego rozważam odpalenie równoległego świata na nieco nowszym skrypcie który będzie również modyfikowany, jednak z uwagi na to że jest "nowszy" część rzeczy jest już rozbudowana a niektóre niezidentyfikowane błędy (czyt. problem z kolejką badań) zlikwidowane,
co sądzicie na ten temat?
jeśli znajdzie się wsparcie ze strony graczy wybierzemy grupę osób które przetestują nowszą wersję xnovy
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 578
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: GW, klimat, rozwój...

Postautor: kiniu » 18 maja 2013, 10:07

Jak coś to pisze na test
kiniu
 
Posty: 123
Rejestracja: 06 lut 2013, 21:31

Re: GW, klimat, rozwój...

Postautor: Kapitan Bomba » 18 maja 2013, 11:48

to zależy, czym ten nowy miałby się różnić od starego
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: GW, klimat, rozwój...

Postautor: Kemot100 » 18 maja 2013, 12:24

Mogę się pobawić w testy.
Kemot100
 
Posty: 15
Rejestracja: 29 kwie 2013, 18:16

Re: GW, klimat, rozwój...

Postautor: Kasjan » 19 maja 2013, 11:41

do zainteresowanych poszło PW z adresem testowym,
polatajcie, powalczcie, pobadajcie, zobaczcie czy kolejka badań się nie psuje - podobno jest poprawiona, również podobno coś zmieniono w systemie latania,
sądzę że Wy - gracze - najszybciej poczujecie i zauważycie różnice, ustawiłem duże wydobycie i prędkości

po rejestracji dodam wam po 1 000 000 000 antymaterii do testów

generalnie skrypt jest ten sam, wszystko prawie to samo, z tego co na szybko zauważyłem:
- do wyboru są dwie rasy (gultra i vultra)
- nie ma konta komandor tylko jest 5 różnych oficerów których możemy zatrudnić i każdy daje inne bonusy


jak ktoś jeszcze chce się przyłączyć to zapraszam
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 578
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: GW, klimat, rozwój...

Postautor: dante1945 » 19 maja 2013, 12:57

Kasjan z chęcią przetestuje ten nowy kod :D
Obecnie gram na U3 jako ZakapturzonyPomidor
Obrazek
Awatar użytkownika
dante1945
 
Posty: 82
Rejestracja: 24 mar 2013, 17:42
Lokalizacja: Łódź

Re: GW, klimat, rozwój...

Postautor: King » 19 maja 2013, 22:31

Też bym chętnie potestował, a dla mnie najważniejsze to sprawdzić czy nie ucina ostatniej rundy przy dużych bitwach.
Obrazek
Uni2: Baal
Awatar użytkownika
King
 
Posty: 130
Rejestracja: 16 maja 2012, 9:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: GW, klimat, rozwój...

Postautor: CRITICAL » 04 cze 2013, 21:54

Można jeszcze wziąć udział w testach?

Widzę, że się chyba nie dowiem ;/
Obrazek
CRITICAL
 
Posty: 20
Rejestracja: 04 cze 2013, 14:31


Wróć do Ogłoszenia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron