Pakiety

Pakiety

Postautor: Kapitan Bomba » 19 paź 2012, 12:41

Proponuję co nieco pozmieniać w niektórych pakietach za antymaterię, bo wydaje mi się, że są bez sensu, więc tak:

-Pakiet surowców jest zdecydowanie za drogi, moim zdaniem powinien kosztować 15-20k anty, a nie 50 tak jak teraz:

-pakiet obrony jest zupełnie bezwartościowy ktoś go w ogóle zamówił?? gdyby dawał on oprócz tego co daje powiedzmy 1 grawitonówke i 25 plazm, to wówczas można by nad nim pomyśleć.

Poza tym denerwuje też to, że nie można zamówić pakietów na inne planety, a wyłącznie na matkę...
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Pakiety

Postautor: wilku11 » 19 paź 2012, 22:15

Bomba masz w szczególności rację :D popieram twój pomysł :)
wilku11
 
Posty: 41
Rejestracja: 04 paź 2012, 19:21

Re: Pakiety

Postautor: Karla » 21 paź 2012, 11:10

Też jestem za taką zmianą.
Karla
 
Posty: 4
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Pakiety

Postautor: bolo » 29 paź 2012, 16:18

Witam
a moze by zrobic np:
- pakiet ktory podnosi kopalnie: metal, krysztal, deuter, norium i elektrownie sloneczna
- pakiet ktory podnosi: ochronna, opancerzenie, bojowa
bolo
 
Posty: 35
Rejestracja: 04 paź 2012, 13:47

Re: Pakiety

Postautor: Bzyk » 29 paź 2012, 17:13

Zgodzę się ze pakiet na surkę jest za drogi i można by go obniżyć. Co do innych pakietów to zamiast dostawania gotowców za anty lepiej by było gdyby podnieść staty lub wydobycie tak jak bolo proponuje ;)
Awatar użytkownika
Bzyk
 
Posty: 159
Rejestracja: 20 sie 2012, 8:18

Re: Pakiety

Postautor: Kapitan Bomba » 29 paź 2012, 17:54

no nie za bardzo, bo trafiłby się jakiś maniak-milioner i następnego dnia miałby wydobycie w granicach miliarda na godzine i jaki by to miało sens??
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Pakiety

Postautor: Kasjan » 29 paź 2012, 18:38

z jednej strony mocniejszym graczom pakiety surowców zaspokajają coraz mniej potrzeb,
z drugiej strony jak dodamy, to tak jak zauważył Kapitan Bomba, z dnia na dzień może zrobić się rewolucja,
inna sprawa jest taka że jak będzie można zbyt szybko i łatwo zdobyć surówkę to mamy ryzyko że gra się po prostu .... znudzi ;)
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Pakiety

Postautor: Kapitan Bomba » 29 paź 2012, 19:24

wracając jednak do pakietu surowców stanowi on jakieś 10% dziennego urobku, a kosztuje tyle anty, że masakra.
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Pakiety

Postautor: Black211 » 29 paź 2012, 20:14

To niezłą masz dniówkę :D Ja by taką chciał

A wracając do pakietów to można by trochę pozmieniać bo te co są to nie opłacalne jak dla mnie. Przykład "Pakiet Obronny" jak dla mnie jest nie opłacalny, zakup jego skończyłby się wizytą MN i bym miał pozamiatane. Po drugie łatwiej by mi było zebrać na niego niż pozbyć się 80k Anty.
Programmers never die,
They just go offline.
Awatar użytkownika
Black211
 
Posty: 120
Rejestracja: 04 paź 2012, 14:01

Re: Pakiety

Postautor: ARKAN » 29 paź 2012, 20:21

ten pakiet nic nie daje nawet slabemu graczowi na zielono bo ktos kto moze go jechac pozyczy flotke na troche i po pakiecie...
Awatar użytkownika
ARKAN
 
Posty: 109
Rejestracja: 29 cze 2012, 2:05

Następna

Wróć do Propozycje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron