Male zmiany

Male zmiany

Postautor: kiniu » 15 maja 2013, 17:15

Witam wszystkich zainteresowanych .

Proponuje zmiany gry by gra była bardziej sprawiedliwa , napewno moje propozycje nie spodobają się starym graczom bo Uni 2 umiera a nowych graczy jak na lekarstwo .

1. Ochrona gracy min do 100 000 punktów

2. Dobry start nowych do 500 000 punktów wydobycie surowców X 3 do 1 000 000 X 2

3. Ataki do 50% punktów do góry i w dół myślę ze wtedy gra podzieli się na etapy gdzie wszyscy będziemy mieli graczy by z nimi walczyć.

4. Jak wiemy posiadanie auta to są koszty stale . Więc i tu posiadanie flot powinno być stosowne do wydobyci surowców oczywiście tylko statki wojenne nie cywilne. A serwis nie jest tani ale konieczny

5. Wykluczenie przekazywania flot innym graczom w sojuszu czy po za nim flot wojskowych
A jeśli chodzi o pomoc sojusznikom to wprowadzić podatek sojusz do 10% na wszystkie surowce mamy 4 surowce każdy sojusz by sobie sam to ustalał jaki % na dany surowiec

6. No i sprawa sms tylko i wyłącznie do konta komandor .Tu już dbam o właściciela :lol:
Ostatnio zmieniony 16 maja 2013, 16:34 przez kiniu, łącznie zmieniany 1 raz
kiniu
 
Posty: 123
Rejestracja: 06 lut 2013, 21:31

Re: Male zmiany

Postautor: Bzyk » 15 maja 2013, 20:06

W większości jak dla mnie to może być. Z pkt.4 sie nie zgadzam bo flociarze by szybko padli a nie którym styl eko może nie odpowiadać. Co do pkt.5 to pamiętam że również się wkurzałem jak mnie atakowali ludzie statkami, których jeszcze nie mogli budować a mieli pożyczone od silniejszych graczy wiec jestem za. Co do podatku to nie trafione, z moją surką mogę robić co chce. Jeśli jakiś początkujący gracz poprosi mnie o pomoc to dlaczego miałbym jeszcze płacić jakiś podatek :roll: ? Czy to może on by miał płacić?
Awatar użytkownika
Bzyk
 
Posty: 159
Rejestracja: 20 sie 2012, 8:18

Re: Male zmiany

Postautor: Kapitan Bomba » 15 maja 2013, 21:28

ochrona nowych graczy jest do 100.000pkt...
Co do kosztów serwisu floty... raczej proponowałbym wprowadzić nowy budynek, "centrum serwisowe", które regularnie przeprowadzałoby kontrole naszych statków, bez możliwości ingerencji w to, z wyjątkiem przyspieszenia serwisowania poprzez podnoszenie poziomu budowli.
Możliwość przekazywania sobie flot jest podstawą współpracy w tej grze i spoiwem między sojusznikami....
Podatki od darowizn to lekka przesada
SMSy tylko dla komandora to dobra myśl, ale trzeba wprowadzić możliwość zakupu komandora za antymaterię w sklepie...
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Male zmiany

Postautor: kiniu » 16 maja 2013, 14:08

Ja jestem za pomaganiem w sojuszu ale nie tak jak jest teraz. Ktoś ma na 100tys punktów i lata sobie bezkarnie niszczarkami to jest trochę nie tak. Wiec mój zamysł wprowadzenie podatków jest dość dobry , wtedy będzie można wspierać sojuszników surowcami zebranymi a podatku bycia w sojuszu, a nie flotami do których nie posiada się badan. I tez bez wspomagania własnymi surowcami dlatego też proponowałem większe wydobycie na starcie. Pozwoli to na dość szybki wzrost rozwoju planet. plus surowce z podatków w sojuszu do 10% przypada np. 2,5% na dany surowiec to nie tak mało a tez nikomu wiele nie uszczupli zbiorów
Co do serwisu może być i budynek bo o ile wiem nie ma jeszcze Perpetuum mobile. Wiec trzeba ponosić koszty utrzymania i napraw kwestia tylko wypracowania kompromisu. Takiego by nie spowalniał gry a był odczuwalny dla danego gracza.
sms owszem może tez być w sklepie za anty czemu nie 1miesiac za 20tys anty
kiniu
 
Posty: 123
Rejestracja: 06 lut 2013, 21:31

Re: Male zmiany

Postautor: kiniu » 16 maja 2013, 14:32

Jeszcze jedna sprawa a może ja tylko tak mam. By można było mieć otwarte wszystkie Uni gdzie gramy dla wygody na nowych kartach. Ja tak nie mam a szkoda trochę mnie to meczy
kiniu
 
Posty: 123
Rejestracja: 06 lut 2013, 21:31

Re: Male zmiany

Postautor: Kasjan » 16 maja 2013, 14:53

z zakładkami będzie trudno bo wszystkie uni są pod jednym adresem i przegladarka trzyma dane sesji jednego usera,
spróbujemy zrobić dodatkowe adresy www dla uni (u1.galacticwars.pl u2.galacticwars.pl u3.galacticwars.pl) i zobaczymy co z tego wyjdzie, może się uda
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Male zmiany

Postautor: kiniu » 16 maja 2013, 14:55

To by było bardzo wygodne
kiniu
 
Posty: 123
Rejestracja: 06 lut 2013, 21:31

Re: Male zmiany

Postautor: Kasjan » 17 maja 2013, 12:14

jeszcze kwestia limitów ataków - różnica punktowa,
są jeszcze poziomy w grze - gdyby zrobić tak że max różnica walki to 2 poziomy?
z tym że te poziomy trzeba by trochę "zwężyć"

obecnie są takie poziomy:
Prymitywna Cywilizacja do 1 000 pkt
Planetarna Cywilizacja do 10 000 pkt
Miejscowa Cywilizacja do 100 000 pkt
Kolonijna Cywilizacja do 1 000 000 pkt
Zaawansowana Cywilizacja do 10 000 000 pkt
Gwiezdne Imperium do 100 000 000 pkt
Galaktyczne Imperium do 1 000 000 000 pkt
Zaawansowane Imperium do 10 000 000 000 pkt
Główne Imperium do 100 000 000 000 pkt
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Male zmiany

Postautor: kiniu » 17 maja 2013, 18:07

O to jest doskonała myśl .
kiniu
 
Posty: 123
Rejestracja: 06 lut 2013, 21:31

Re: Male zmiany

Postautor: kiniu » 31 maja 2013, 17:21

Zamykać ten temat temu podobne nie widzę by cokolwiek się tu zmieniło. To walka z wiatrakami jest garstka tępych głów co nie pozwoli na jakiekolwiek zmiany. Kasjan skończ rozdawać anty za fre to może zacznie ktoś myśleć by grę rozkręcać.
kiniu
 
Posty: 123
Rejestracja: 06 lut 2013, 21:31

Następna

Wróć do Propozycje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron