Male zmiany

Re: Male zmiany

Postautor: kiniu » 15 cze 2013, 19:22

musimy wypracować kompromis
1. ochrona do 100tys
2. bonus w wydobyciach surowców już o tym pisałem
3. to widełki x5 np. 500 000 - 1 000 000 - 5 000 000 a od 1 000 000 000 bez ograniczeń by góra nie płakała ze nie może się atakować
kiniu
 
Posty: 123
Rejestracja: 06 lut 2013, 21:31

Re: Male zmiany

Postautor: kiniu » 15 cze 2013, 20:01

Jeszcze zostaje kwestia przekazywania surowców i flot . Ja jestem temu przeciwny ale jak już to poprę odkupowania sobie flot (nie dotyczy statków cywilnych).
A co do surowców to przekazywanie sobie do 5% dziennie i tylko w sojuszu.
kiniu
 
Posty: 123
Rejestracja: 06 lut 2013, 21:31

Re: Male zmiany

Postautor: Kapitan Bomba » 16 cze 2013, 11:26

i myślisz, że Kasjan będzie sprawdzał codziennie kilkadziesiąt kont, czy aby ktoś nie przekroczył limitu przekazywania surowców??
Możliwość przekazywania flot to inna kwestia, bo niby zawsze można zrobić ACS, ale trzeba też wziąć pod uwagę tempo gry i to, że czasem może atakującemu zależeć na szybkości ataku i wówczas (podczas lotu floty z planety na planetę ok 2 minut) brakuje czasu na zrobienie ACSa.
Zresztą nie rozumiem w czym widzisz problem. jak zacząłem grać na U2 to też mnie wkurzało lekko że gracze na moim poziomie atakują mnie za pomocą MN, a ja jeszcze ciągle nie mogę ich robić, ale jak widzisz poradziłem sobie z tym i jakoś wybrnąłem, zatem MOŻNA to przeżyć, wystarczy trochę pracy.

Nie zapominaj też o tym, że to GRA i chodzi w niej właśnie o to, żeby móc się atakować, wspierać, współpracować itd, zatem czemu chcesz odebrać graczom (lub ograniczyć) którąś z tych możliwości?? Zamiast narzekać lepiej znajdź sobie ekipę i zacznij grać zespołowo, albo zaprzyj się w sobie i dogoń IRONMANA, wtedy sam się przekonasz że pewnych rzeczy nie należy zmieniać.
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Male zmiany

Postautor: kiniu » 16 cze 2013, 20:32

Dzieki za uwagę to jest walka z wiatrakami . Sami widzicie co jest jak wam tez stan odpowiada to ok tylko zwracam wasza uwagę kto się przebił tu od 2 lat jednostki ja mogę zakończyć. J zagrać za 6 miesięcy i na momencie wbije do top 20. I sadze ze nikogo nowego nie zastane. Tak to tu wygląda. Dziękuje za uwagę
kiniu
 
Posty: 123
Rejestracja: 06 lut 2013, 21:31

Re: Male zmiany

Postautor: Kapitan Bomba » 16 cze 2013, 20:52

Kiniu mi po prostu chodzi o to, że domagasz się niemożliwego, nawet gdyby cię przeprowadzić za rękę przez proces "nooba" to i tak byłoby dla ciebie za mało. Chciałbyś, żeby stworzyć dla ciebie nowe uni, żebyś mógł wbić do topki?? może wolisz status GMa, żeby cię nikt nie mógł atakować??... O, wiem, załóżmy nowe uni i zabrońmy się na nim rejestrować każdemu oprócz ciebie...
Płaczesz i jojczysz, że ciebie mocniejsi atakują. Co do jednego się z tobą zgodzę, przebić się od zera na szczyt udało się nielicznym. Ale nie świadczy to o tym, że są oni wybrańcami bogów, tylko o tym że potrafią grać, a cała reszta nie. To prawda, że w starciu z IRONMANEM nie masz żadnych szans, wyobraź sobie że jak on zaczął grać to też nie miał żadnych szans w starciu ze mną, a jednak mnie prześcignął... i też nie umiał grać na początku, popełniał masę głupkowatych błędów aż w końcu po którymś z kolei złomie załapał w czym rzecz. Nikt nie wymaga od ciebie żebyś mógł się przed nim bronić mając 10 razy mniej punktów, ale zawsze możesz uciekać...

Jeśli chodzi o brak graczy to też nad tym ubolewam, zdaję sobie sprawę że na stałe gra tylko kilku wyjadaczy, a cała reszta przechodzi tutaj z ogame, wydaje im się, że z takim doświadczeniem zawojują całe uni, a po pierwszym złomie przestają grać bo myślą tak jak ty ("za pół roku nikt nie będzie grać")
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Male zmiany

Postautor: Kasjan » 18 cze 2013, 15:58

odnośnie limitu transportu - możemy zrobić to jeszcze inaczej,
mamy limit np. 100 pkt transportowych,
co godzinę uzupełnia się 10 punktów,
jeden transport w ramach tego samego układu kosztuje 5 pkt
każdy kolejny układ + 3 pkt
sąsiednia galaktyka + 15 pkt

tym można ograniczyć ilość transportu i przekazywania floty

może nie do końca jest to maksymalnie zrozumiałe, dajcie znać co o tym sądzicie, może macie jakieś pytania? rozwiejemy wątpliwości, postaram się jak najdokładniej to wytłumaczyć
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Male zmiany

Postautor: Black211 » 21 cze 2013, 8:42

Z tymi punktami to może być problem w kombinowaniu, bo zrobi się kolonie do kogo się chce wysłać (obok jego planety) i mamy mniejszy koszt jak za lot z sąsiedniej gali czy innego układu. Po drugie przy tej punktacji będzie można by wysyłać floty na odległość 33 układów, a za to z sąsiedniej gali to będzie 15 pkt.
Tak więc lepiej będzie wysłać z innej gali jak w układach będzie za duża odległość (chyba że pkt będą się sumowały według wzoru: Potszebne_pkt = x_układ*3 + y_gala*15 ale w tedy 100pkt będzie mało).
Po drugie przesyłanie jest mało wykorzystywane (raz na jakiś czas przesyła się flotę lub surkę) tak więc nie wiem czy tu wprowadzenie takich punktacji zmieni na lepsze grę. Jedynie w pewnym stopniu ograniczy ale dalej będzie dawać możliwość.

Chyba lepiej zrobić ograniczenie w ilości surowców możliwych do transportu, a nadwyżka by nie była transportowana lub by przepadała (gracze by pilnowali aby nie stracić surki ze względu na ograniczenie) i transport możliwy raz na 24h. Co do floty też tak można by zrobić, ograniczona ilość możliwych do przesłania statków i nadwyżka wraca do właściciela albo przepada (w drugim przypadku gracze by musieli się pilnować). Oczywiście możliwe w tedy by było ograniczenie co do przesyłania statków których odbiorca nie może budować.
Dodatkowo możliwość uzależnienia ilości możliwych surowców do transportu i statków od poziomu cywilizacje (poprzez mnożnik jak w budynkach np. 1,7 na każdy kolejny poziom cywilizacji i zaokrąglanie w dół).

I na koniec dla programisty byłoby łatwiej napisać takie modyfikacje (bo pomysł z punktami to nawet nie wiem jak by miał wyglądać od strony kodowej, a tutaj wystarczy w bazie zapisywać jako tekst i pobierać do kodu jako zmienną rozbijając na tabelę).

Co o tym sądzicie?
Programmers never die,
They just go offline.
Awatar użytkownika
Black211
 
Posty: 120
Rejestracja: 04 paź 2012, 14:01

Poprzednia

Wróć do Propozycje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron