Male zmiany

Re: Male zmiany

Postautor: Kapitan Bomba » 31 maja 2013, 19:53

Kiniu nie zniechęcaj się, wytrwałość gwarancją sukcesu. Mi się udało "przepchnąć" kilka pomysłów, więc tobie też się uda, tylko wal prosto do Kasjana, bo ludzie mają forum w dupie, tylko narzekać potrafią...
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Male zmiany

Postautor: Kasjan » 01 cze 2013, 1:09

wiem że ten temat leży ale teraz walczymy aby utrzymać nadal darmowe powiadomienia SMS,
nastąpił ogromny problem który miał być zażegnany kilka dni temu a my nadal walczymy z siłą wyższą co kosztuje dużo kserowania, faksowania, wysyłania, odbierania, podpisywania (i tak w kółko) papierów :-/
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Male zmiany

Postautor: drebot » 01 cze 2013, 18:43

Kasjan pisze:wiem że ten temat leży ale teraz walczymy aby utrzymać nadal darmowe powiadomienia SMS,
nastąpił ogromny problem który miał być zażegnany kilka dni temu a my nadal walczymy z siłą wyższą co kosztuje dużo kserowania, faksowania, wysyłania, odbierania, podpisywania (i tak w kółko) papierów :-/



I dobrze jak padną powiadomienia esemesem :)
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Male zmiany

Postautor: Kasjan » 03 cze 2013, 10:58

Kasjan pisze:jeszcze kwestia limitów ataków - różnica punktowa,
są jeszcze poziomy w grze - gdyby zrobić tak że max różnica walki to 2 poziomy?
z tym że te poziomy trzeba by trochę "zwężyć"

obecnie są takie poziomy:
Prymitywna Cywilizacja do 1 000 pkt
Planetarna Cywilizacja do 10 000 pkt
Miejscowa Cywilizacja do 100 000 pkt
Kolonijna Cywilizacja do 1 000 000 pkt
Zaawansowana Cywilizacja do 10 000 000 pkt
Gwiezdne Imperium do 100 000 000 pkt
Galaktyczne Imperium do 1 000 000 000 pkt
Zaawansowane Imperium do 10 000 000 000 pkt
Główne Imperium do 100 000 000 000 pkt



macie jakieś propozycje dot. rang czy zostawiamy tak jak jest i wprowadzamy różnicę 2 leveli?
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Male zmiany

Postautor: Kapitan Bomba » 03 cze 2013, 11:28

zostawmy tak jak jest, część tych rang jest i tak nieosiągalna.2 rangi różnicy może być, można jedynie zwiększyć noob-protection do 200k pkt dla maruderów
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

Re: Male zmiany

Postautor: Kasjan » 14 cze 2013, 11:30

kiniu pisze:2. Dobry start nowych do 500 000 punktów wydobycie surowców X 3 do 1 000 000 X 2


już prawie gotowe, jak dobrze pójdzie jeszcze w ten weekend będziemy mogli testować,
zmiana będzie dostępna dla wszystkich trzech uni,

btw dodajemy info na stronie rejestracji, mam nadzieję na zwiększenie przyrostu nowych kont na U2 i U3 kosztem U1

fsc_Darmowa_strategiczna_gra_internetowa_online_Galacticwars.png
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Male zmiany

Postautor: kiniu » 14 cze 2013, 21:50

Kasjan pisze:
Kasjan pisze:jeszcze kwestia limitów ataków - różnica punktowa,
są jeszcze poziomy w grze - gdyby zrobić tak że max różnica walki to 2 poziomy?
z tym że te poziomy trzeba by trochę "zwężyć"

obecnie są takie poziomy:
Prymitywna Cywilizacja do 1 000 pkt
Planetarna Cywilizacja do 10 000 pkt
Miejscowa Cywilizacja do 100 000 pkt
Kolonijna Cywilizacja do 1 000 000 pkt
Zaawansowana Cywilizacja do 10 000 000 pkt
Gwiezdne Imperium do 100 000 000 pkt
Galaktyczne Imperium do 1 000 000 000 pkt
Zaawansowane Imperium do 10 000 000 000 pkt
Główne Imperium do 100 000 000 000 pkt



macie jakieś propozycje dot. rang czy zostawiamy tak jak jest i wprowadzamy różnicę 2 leveli?


Dwa poziomy rozwoju to znaczy może atakować 10 000 000 ptk juz graczy od 100 000 sprawdzałem kogo mogę atakować jest masakra szkoda ze nikt tego nie widział wcześniej 85% ludzi nie gra nie mam jak sprawdzić kogo można atakować od dołu. A od góry jest nie wesoło mając 10mln punktów mogę atakować IRONMAN i myśle ze on mnie tez to gdzie ja do niego może mnie lać i się śmiać ja ja nawet nie pierne
kiniu
 
Posty: 123
Rejestracja: 06 lut 2013, 21:31

Re: Male zmiany

Postautor: kiniu » 14 cze 2013, 22:07

moim zdaniem zmniejszenie widełek zachęci do grania powstanie kilka grup graczy gdzie będą mogli walczyć miedzy sobą. Bez obaw ze kolega z soja sie zemści i go rozwali Ale tez mogę się mylić
kiniu
 
Posty: 123
Rejestracja: 06 lut 2013, 21:31

Re: Male zmiany

Postautor: KLU5EK » 15 cze 2013, 9:08

Moim zdaniem sojusze mogłyby przekazywać np. 1000 statków / dzień tylko poziomów tych, które wybadali. Jednak gracz danego sojuszu może dostawc np. na dzień do 500 lepszych statków.
KLU5EK
 
Posty: 5
Rejestracja: 14 cze 2013, 23:21

Re: Male zmiany

Postautor: Kapitan Bomba » 15 cze 2013, 12:14

Co do różnicy punktów problem istnieje od dawna i nowi się wkurzają, że silniejsi mogą ich atakować, a silniejsi się wkurzają, że nie mogą atakować słabszych. Proponuję zatem takie rozwiązanie, że kolejno:
0-500k pkt -totalne noob protection, zakaz atakowania takich graczy (mogą oni jedynie farmić)
500k-10kk pkt- dopuszcza się ataki graczy z ilością pkt 5x większą i mniejszą
10kk i więcej bez ograniczeń.

To zapewni szansę na spokojny rozwój początkujących.
Awatar użytkownika
Kapitan Bomba
 
Posty: 237
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:01

PoprzedniaNastępna

Wróć do Propozycje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron