Błędy Oficerów

Błędy Oficerów

Postautor: drebot » 21 kwie 2014, 11:16

Zatrudnij Technika na 7 dni

+20% prędkość budowania
+rozszerza kolejkę budowania do 10 slotów


Zatrudnij Naukowca na 7 dni

+20% prędkość badań


To w końcu zwiększają czy mają zmniejszać ?
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Błędy Oficerów

Postautor: King » 21 kwie 2014, 16:05

Zrobiłem szybki teścik.

Budynek przed oficerem: 6817 sekund

Po włączeniu oficera: 5681 sekund - 5681/6817 =~0.83

Zmiejszyło o 17%, Chyba że źle licze.
Obrazek
Uni2: Baal
Awatar użytkownika
King
 
Posty: 130
Rejestracja: 16 maja 2012, 9:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: Błędy Oficerów

Postautor: Kasjan » 23 kwie 2014, 10:22

Przy większych wartościach zaokrąglenia powodują małe niedokładności,
naniosłem poprawkę która to eliminuje - zerknijcie proszę teraz
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Błędy Oficerów

Postautor: drebot » 23 kwie 2014, 11:30

Kasjan pisze:Przy większych wartościach zaokrąglenia powodują małe niedokładności,
naniosłem poprawkę która to eliminuje - zerknijcie proszę teraz


To jeszcze błąd nanitów i uniwersytetu :)
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36


Wróć do Błędy gry

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron