Bład walki

Bład walki

Postautor: drebot » 08 wrz 2013, 11:24

Jak co poniektórzy mogli zauważyć, jest jeden bardzo zasadniczy błąd w obliczaniu walki.
A dokładniej chodzi mi o to, że tarcza i pancerz grupy statków jest liczony jako "jeden" statek a nie kilka poszczególnych z normalną tarczą i pancerzem.
Dla tych, którzy nie wiedzą o czym pisze przedstawie to obrazowo:

Atakujący :

Statek "X"
Ilość 26.757-0
Broń 12.971.793.600
Opancerzenie 5.806.269.000
Tarcza 83.776.167.000


Obrońca :

Ilość 1.275
Broń 3.427.200
Opancerzenie 816.000
Tarcza 35.904.000

I chodzi właśnie o to. Jak obrońca oddaje, to liczy się cała tarcza atakującego i wzajemnie. A powinno być tak :
Łączna siła ataku( z uwzględnieniem szybkich dział ) przeciw obronie poszczególnych statków, dział itd. obrońcy ( nie jako całość, tylko poszczególne statki )
I w drugą stronę jak obrońca oddaje ( z uwzględnieniem szybkich dział ) czyli cała siła ataku , przeciw obronie poszczególnych statków atakującego.

Jeżeli tak zostanie zrobione to pozbędziemy się momentów, kiedy atakujący ma zero strat.

Jak powiedzmy 1000 mega niszczarek wleci w 50 GSów, to wg dotychczasowego przelicznika walki to atakujący zero strat. A jakby to zmienić to jednak trochę by mu spadło z floty, którą atakował.

Od wszystko co chciałem napisać na ten temat.
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Bład walki

Postautor: Kasjan » 12 wrz 2013, 0:01

Ostatnio miałem kilka zgłoszeń związanych z symulatorem - że nie do końca dokładnie przeliczył wynik walki,
czy z różnych testów miałeś porównywalne rozbieżności?
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Bład walki

Postautor: drebot » 12 wrz 2013, 8:45

Nie chodzi też o testy , ale o już o prawdziwą walkę. I chodzi mi o to co powyżej opisałem.

A co do symulatora to fakt, pokazuje różne wyniki za każdym razem.
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Bład walki

Postautor: sebzol » 12 cze 2014, 14:45

Dokladnie
sebzol
 
Posty: 136
Rejestracja: 08 lip 2012, 22:27

Re: Bład walki

Postautor: sebzol » 12 cze 2014, 14:46

Ironowi zaden mn nie spadl przy mojej flocie i obronie. No coz
sebzol
 
Posty: 136
Rejestracja: 08 lip 2012, 22:27

Re: Bład walki

Postautor: Kasjan » 13 cze 2014, 10:48

wynik walki na testowym silniku w załączniku

lepiej? :)

Gw0Dg3n.png
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Bład walki

Postautor: drebot » 13 cze 2014, 11:19

Zdecydowanie lepiej wygląda walka. Przynajmniej są straty po każdej ze stron. Normalnie GW i symulator pokazuje remis bez strat :)
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Bład walki

Postautor: Kasjan » 19 paź 2014, 16:38

postawiliśmy wersję testową gry z całkowicie NOWYM silnikiem walk,
na szybko skopiowaliśmy tam Uni2 Nowa Nadzieja,
potrzebuję chętnych do testów :-)

dobrze by było gdyby też zerknęły następujące osoby: CHud, done, drebot, IRONMAN, marek2, rambomike, sperti

osoby chętne - zapraszam na PW, otrzymacie link do wersji beta

znane problemy na chwilę obecną nad którymi pracujemy w nowym silniku:
- źle zlicza badania (1600%)
- nie bierze pod uwagę oficerów i gmachu
- nie ma norium w szczątkach
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Bład walki

Postautor: marek » 21 paź 2014, 9:02

Ja odpadam nie dam rady czasowo
marek
 
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2014, 20:13

Re: Bład walki

Postautor: drebot » 21 paź 2014, 15:09

marek pisze:Ja odpadam nie dam rady czasowo



Szkoda, tyle razy zaczynałeś :(
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Następna

Wróć do Błędy gry

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron