Bład Nanitów

Bład Nanitów

Postautor: drebot » 21 kwie 2014, 9:35

Jak pewnie większość zauważyła, nanity nie działają poprawnie. A mianowicie mają one (każdy poziom) skracać stawianie budowli, floty, obrony o połowę dotychczasowego czasu. Wszystko dobrze jest odwzorowane wobec floty i obrony. Jednak co do budynków to jest jedna wielka kiszka. Do pewnego ich poziomu zmniejsza się o połowę ( mówimy cały czas o budynkach ), ale od któregoś poziomu wcale tak nie jest. Redukcja czasu nie wynosi 2, tylko kilka procent.

Dla przykładu:

Mam obecnie na matce nanity na 14, roboty na 18. I jak wiadomo roboty też zmniejszają nieznacznie czas stawiania budynków ale ich nie bierzemy pod uwagę.
Wg obecnego czasu muszę poświęcić



Czas budowy:
27d 08h 23m 37s


by rozwinąć kopalnię kryształu z levelu 41 na 42. To teraz liczymy.

Jako, że każdy level nanitów zmniejsza o 2 czas budowania budynków to :

14 ( mój poziom nanitów ) teraz podnosimy dwa ( o tyle zmniejsza się czas ) do potęgi czternastej ( tyle razy zmniejsza się ten czas ) = 16384, o tyle razy powinno skracać czas, więc 16384x 27 dni stawiania na poziom 42 kopalni daje bez działania nanitów (jakby ich nie było) 442368 dni !!! ( 1211 lat !!! )

Proszę sprawdzić szanowni admini ile normalnie powinna stawiać się dana kopalnia kryształu z levelu 41 na 42 na zerowych nanitach przy fabryce robotów na 18 levek.

Dziękuję i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2014, 13:34 przez drebot, łącznie zmieniany 2 razy
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Bład Nanitów

Postautor: Black211 » 22 kwie 2014, 8:03

drebot jeśli chodzi o kopalnie kryształu to ona ma swoje prawa.
A mianowicie zmienna "Factor" jest dla niej ustawiona na 1,6 a nie jak dla reszty budynków 2/3. Może dla tego wychodzi ci błąd w skracaniu czasu budowy przez nanity. Zobaczy jak to jest dla reszty budynków i powiedz czy się zgadza czy nie.
Programmers never die,
They just go offline.
Awatar użytkownika
Black211
 
Posty: 120
Rejestracja: 04 paź 2012, 14:01

Re: Bład Nanitów

Postautor: drebot » 22 kwie 2014, 8:19

Black211 pisze:drebot jeśli chodzi o kopalnie kryształu to ona ma swoje prawa.
A mianowicie zmienna "Factor" jest dla niej ustawiona na 1,6 a nie jak dla reszty budynków 2/3. Może dla tego wychodzi ci błąd w skracaniu czasu budowy przez nanity. Zobaczy jak to jest dla reszty budynków i powiedz czy się zgadza czy nie.



Też jest lipa. Jak wszystkim wiadomo, którzy grali w łogejm, rozbudowanie nanitów jest cały czas na jednym i tym samym poziomie ( chodzi oczywiście o czas ). I podobnie jak z innymi budynkami, tak i tutaj jest błędny czas. Zresztą wstawiam screena. Zresztą nie umiem screenów wrzucać. Każdy kto wejdzie u siebie to zobaczy zmieniający się czas stawiania nanitów, który powinien być stały.


Black, ze wszystkimi budynkami jest tak samo. Policz sobie czasy.Kasjan powinien odpalić na swoim koncie odpalić i porównać te czasy, do czasów bez użycia nanitów. No chyba, że się sam poświęcę i zdejmę na jednej planecie nanity......

Link do screena :

http://www.tinypic.pl/f683jfl16sgz
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Bład Nanitów

Postautor: Black211 » 22 kwie 2014, 12:35

Nie rozumiem twoich obliczeń (może czegoś nie widzę):
drebot pisze:14 ( mój poziom nanitów ) podniesiony do potęgi drugiej = 16384, o tyle razy powinno skracać czas, więc 16384x 27 dni stawiania na poziom 42 kopalni daje bez działania nanitów (jakby ich nie było) 442368 dni !!! ( 1211 lat !!! )

jak dla mnie "16384" to trochę zawyżona liczba (14^2=196) idąc dalej 196*27,34 (w przybliżeniu 27d 8h 23m 37s) daje nam ok 5360 dni (14,7 lat przy zerowych nanitach).

A po drugie dalej nie rozumiem jaki widzisz błąd w nanitach. Na razie robię test podnosząc nanity z 3 na 4 aby porównać jak bardzo się czas zmniejszy.
Jak możesz drebot to napisz dokładniej o co chodzi.
Programmers never die,
They just go offline.
Awatar użytkownika
Black211
 
Posty: 120
Rejestracja: 04 paź 2012, 14:01

Re: Bład Nanitów

Postautor: drebot » 22 kwie 2014, 12:45

.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2014, 12:59 przez drebot, łącznie zmieniany 1 raz
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Bład Nanitów

Postautor: drebot » 22 kwie 2014, 12:48

Błąd poprawiony, dzięki black za bystrość. Źle napisałem, co wprowadzało w błąd.

Powinno być oczywiście dwa do potęgi czternastej.

2 = czas o jaki jest skracana dana budowla, obrona, stocznia
14 = liczba powtórzeń

Co nam daje faktycznie dwa do potęgi czternastej

2x2x2x2x2x2x2x2x2x2x2x2x2x2
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2014, 12:55 przez drebot, łącznie zmieniany 2 razy
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Bład Nanitów

Postautor: drebot » 22 kwie 2014, 12:51

2x2 = 4
4x 2 = 8
8x2= 16
16x2=32
32x2=64
64x2=128
128x2=256
256x2=512
512x2=1024 ( dwa do potęgi dziesiątej )
1024x2=2048
2048x2=4096
4096x2=8192
8192x2=16384 ( dwa do potęgi czternastej- czternaście odwzorowuje poziom nanitów, a każdy poziom zmniejsza czas dwukrotnie )
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Bład Nanitów

Postautor: drebot » 22 kwie 2014, 12:58

A po drugie dalej nie rozumiem jaki widzisz błąd w nanitach. Na razie robię test podnosząc nanity z 3 na 4 aby porównać jak bardzo się czas zmniejszy.
Jak możesz drebot to napisz dokładniej o co chodzi.


Do pewnego momentu wszystko jest jest dobrze z nanitami. Później zaczyna się walić wszystko. Popatrz też na czas stawiania samych nanitów, zwiększa się. A powinien mieć stały czas.
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Bład Nanitów

Postautor: Kasjan » 23 kwie 2014, 17:52

Sprawdziłem temat,
jeśli chodzi o wzór matematyczny obliczający czas budowy jest jak najbardziej sprawny i z levelu na level obniża czas budowy,
jednak osoba tłumacząca wykazała się niemałą fantazją i dłuuugi opis (w którym nie było ani słowa o 50%) skróciła do kilku zdań:

Kod: Zaznacz cały
$LNG['info'][15]['name']         = 'Nanite Factory';
$LNG['info'][15]['description']  = 'A nanomachine, also called a nanite, is a mechanical or electromechanical device whose dimensions are measured in nanometers (millionths of a millimeter, or units of 10^-9 meter). The microscopic size of nanomachines translates into higher operational speed. This factory produces nanomachines that are the ultimate evolution in robotics technology. Once constructed, each upgrade significantly decreases production time for buildings, ships, and defensive structures.';


nanity działają prawidłowo i zgodnie z oryginałem, ta część gry nie została zmodyfikowana w żaden sposób dlatego próżno tam szukać błędu na który poświęciłem większość dzisiejszego dnia :-/
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Bład Nanitów

Postautor: drebot » 23 kwie 2014, 18:04

Kasjan pisze:Sprawdziłem temat,
jeśli chodzi o wzór matematyczny obliczający czas budowy jest jak najbardziej sprawny i z levelu na level obniża czas budowy,
jednak osoba tłumacząca wykazała się niemałą fantazją i dłuuugi opis (w którym nie było ani słowa o 50%) skróciła do kilku zdań:

Kod: Zaznacz cały
$LNG['info'][15]['name']         = 'Nanite Factory';
$LNG['info'][15]['description']  = 'A nanomachine, also called a nanite, is a mechanical or electromechanical device whose dimensions are measured in nanometers (millionths of a millimeter, or units of 10^-9 meter). The microscopic size of nanomachines translates into higher operational speed. This factory produces nanomachines that are the ultimate evolution in robotics technology. Once constructed, each upgrade significantly decreases production time for buildings, ships, and defensive structures.';


nanity działają prawidłowo i zgodnie z oryginałem, ta część gry nie została zmodyfikowana w żaden sposób dlatego próżno tam szukać błędu na który poświęciłem większość dzisiejszego dnia :-/


To w takim razie o ile czasu skracają nanity budowę ?

I jakbyś mógł sprawdzić :
Postaw jak możesz kopalnie kryształów na 42 poziom i fabrykę robotów na 18 poziom i zobacz ile potrzeba czasu na wybudowanie kopalni kryształów na 43 poziom.
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Następna

Wróć do Błędy gry

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron