Bład Nanitów

Re: Bład Nanitów

Postautor: Black211 » 26 lis 2014, 15:09

Dawno mnie nie było :D

Postaram się wyjaśnić skąd wzięło się pojęcie skracania czasów o 50%.

Jest to pozostałość z ogame, który jak wiemy jest ojcem silników ugemela/xnova/2moons (a co za tym idzie i GW jest na jego podbudowie z pewnymi zmianami).
Black211 pisze:Xnova 5.9
Kod: Zaznacz cały
$time = $Cost / ($CONF['game_speed'] * (1 + $PLANET[$resource[14]])) * pow(0.5, $PLANET[$resource[15]]);


Xnova Revolution 1.3
Kod: Zaznacz cały
$time         = ((($cost_crystal) + ($cost_metal) + ($cost_darkmatter)) / $game_config['game_speed']) * (1 / ($planet[$resource['14']] + 1)) * pow(0.5, $planet[$resource['15']]);


2Moons v1.7.3.2749
Kod: Zaznacz cały
$time = $elementCost / (Config::get('game_speed') * (1 + $PLANET[$resource[14]])) * pow(0.5, $PLANET[$resource[15]]) * (1 + $USER['factor']['BuildTime']);

W powyższych wzorach widać stwierdzenie "pow(podstawa; potęga)" które zmniejsza o 50% daną wartość (tak jak było to w ogame).
W GW fabryka nanitów działa jak fabryka robotów i zmniejsza w taki sam sposób, widać to we wzorze:
Kasjan pisze:
Kod: Zaznacz cały
        $time = $Cost / ($CONF['game_speed'] * (1 + $PLANET[$resource[14]]) * (1 + $PLANET[$resource[15]])) * $PLANET['factor']['bulidspeed'];

gdzie $PLANET[$resource[14]] to poziom robotów, $PLANET[$resource[15]] nanitów a $Cost to koszt budynku (pozostałe to prędkość gry)

Obydwie części wzoru Kasjan'a są takie same
Kod: Zaznacz cały
(1 + $PLANET[$resource[14]]) // Fabryka robotów

Kod: Zaznacz cały
(1 + $PLANET[$resource[15]]) // Fabryka nanitów

Czyli działają na takiej samej zasadzie.

Poniżej zmniejszenie czasów na danym poziomie Robotów/Nanitów:
1=50,00% | 11=8,33%
2=33,33% | 12=7,69%
3=25,00% | 13=7,14%
4=20,00% | 14=6,67%
5=16,67% | 15=6,25%
6=14,29% | 16=5,88%
7=12,50% | 17=5,56%
8=11,11% | 18=5,26%
9=10,00% | 19=5,00%
10=9,09% | 20=4,76%
Programmers never die,
They just go offline.
Awatar użytkownika
Black211
 
Posty: 120
Rejestracja: 04 paź 2012, 14:01

Re: Bład Nanitów

Postautor: marek » 26 lis 2014, 18:37

Ja jestem laikiem i to co widzę to bełkot. Skracają o polowe czy nie?
marek
 
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2014, 20:13

Re: Bład Nanitów

Postautor: drebot » 26 lis 2014, 20:21

marek pisze:Ja jestem laikiem i to co widzę to bełkot. Skracają o polowe czy nie?



Jak widać nie, każdy kolejny poziom skraca, ale o wartość za każdym razem mniejszą. Wypadałoby to poprawić. :)
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Bład Nanitów

Postautor: Black211 » 27 lis 2014, 13:08

Marku specjalnie dla ciebie Plik EXCEL ( patrz załącznik), w którym to możesz zobaczyć jakby było gdyby Nanity skracały czas o połowę, a jak jest teraz.

Możesz również zmieniać parametry aby zobaczyć jak to jest liczone na twoim poziomie (ja wstawiłem Fabrykę robotów jaką mam obecnie czyli 20lvl).

Dla tych którzy nie dopatrzyli się deuteru powiem od razu, że nie wchodzi do sumy surowców.

Co do norium i antymaterii nie jestem pewny, a nie mam jak sprawdzić dla tego wstawiłem do zweryfikowania.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Programmers never die,
They just go offline.
Awatar użytkownika
Black211
 
Posty: 120
Rejestracja: 04 paź 2012, 14:01

Re: Bład Nanitów

Postautor: marek » 27 lis 2014, 18:28

Ja swoje wy swoje. Jestem prostym człekiem i chce prostej odpowiedzi a wy mnie tu kręcicie.
Fabryka Nanitów
Przedstawia ukoronowanie prac w dziedzinie robotyki. Każdy kolejny poziom skraca o połowę czas budowy budynków , statków i zabezpieczeni obronnych.
Co ma do tego prędkość gry czy to 20 czy 100 np. cos się buduje 3d 18g 25m 32s w godzinach jest to 90g 25m 32s po postawieniu nanitów o kolejny poziom ma być 45g 12m 46s a tak nie jest .
Więc co tu komplikować , nanity nie skracają o polowe a powiem ze nawet i nie znacznie poziom 8 nanitow urwał mi raptem około 8 godzin z 3 dni
marek
 
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2014, 20:13

Re: Bład Nanitów

Postautor: Black211 » 27 lis 2014, 23:28

Marku jeśli chodzi o mnie to też jestem za aby ustawić 50% na fabryce nanitów bo w obecnej sytuacji to nie opłaca się budować powyżej powiedzmy 8-10lvl.
Teraz tylko czekamy co na to Kasjan powie?
Programmers never die,
They just go offline.
Awatar użytkownika
Black211
 
Posty: 120
Rejestracja: 04 paź 2012, 14:01

Re: Bład Nanitów

Postautor: marek » 28 lis 2014, 3:13

Oby to nie trwało wieki
marek
 
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2014, 20:13

Re: Bład Nanitów

Postautor: drebot » 28 lis 2014, 11:05

Black211 pisze:Marku jeśli chodzi o mnie to też jestem za aby ustawić 50% na fabryce nanitów bo w obecnej sytuacji to nie opłaca się budować powyżej powiedzmy 8-10lvl.
Teraz tylko czekamy co na to Kasjan powie?



Też jestem za tym, już Kasjanowi naświetlam całą sytuację :)
drebot
 
Posty: 345
Rejestracja: 19 cze 2012, 20:36

Re: Bład Nanitów

Postautor: Kasjan » 28 lis 2014, 11:27

Nanity zostały przyśpieszone :)
Awatar użytkownika
Kasjan
Administrator
 
Posty: 585
Rejestracja: 14 kwie 2012, 21:54

Re: Bład Nanitów

Postautor: marek » 28 lis 2014, 13:57

Znaczy przyśpieszone czy ustawione tak jak to jest w opisie i założeniach ich działania?
marek
 
Posty: 50
Rejestracja: 19 lip 2014, 20:13

PoprzedniaNastępna

Wróć do Błędy gry

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron